Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Обґрунтування комплексу рішень щодо оплати праці персоналу підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Малицька, Анастасія Дмитрівна; Ларка, Людмила СергіївнаДокумент Оцінка доцільності продажу вітчизняних сировини, матеріалів, комплектуючих при придбанні з-за кордону готових з них виробів(Сумський державний університет, 2017) Яковлєв, Анатолій ІвановичВиконано аналіз існуючих методів визначення ефективності зовнішньоекономічної діяльності. Виділені актуальні аспекти їх подальшого розвитку. В цьому плані розроблені зокрема засоби визначення величини ефекту, а також можливих збитків при продажі української сировини за кордон і закупівлі у зворотному напрямі готових товарів з неї. Надані рекомендації щодо державної підтримки, щоб запобігти можливим негативним наслідкам при цьому. Розроблені методи оцінки ефекту при продажі вітчизняних інновацій за кордон з урахуванням зниження величини ефекту за період життєвого циклу товарів в зв’язку з появою на ринку більш конкурентоспроможних інновацій. Проаналізовані переваги і недоліки участі українських суб’єктів підприємництва у транснаціональних компаніях.Документ Проблеми ефективного використання трудових ресурсів(Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України, 2013) Железняк, Антоніна Олегівна; Ларка, Микола ІвановичДоведено, що для зростання ефективності використання кадрів, необхідно мобілізувати всі можливі ресурси. Резервом ефективного використання кадрів є забезпечення підприємства такою структурою кадрів, коли кожна категорія працівників буде відповідати реальним потребам виробництва.Публікація Дослідження зовнішнього середовища підприємства як фактору його ринкової сталості(НТУ "ХПІ", 2010) Мірошник, Марія Володимирівна; Дем'яненко, Г. О.Збутова політика підприємств-виробників продукції як вид діяльності з фізичного і комерційного розподілу товарів, повинна базуватися на чітко сформульованих і позначених цілях і завданнях, що адаптовані до ринкових умов зовнішнього і внутрішнього середовища. Проаналізовані основні фактори зовнішнього середовища підприємства, визначена їх виникнення і впливу на збут продукції, модель багатопроменевої зірки сканування зовнішнього середовища виробника.Публікація Оцінка ймовірності створення нового продукту на основі інтелектуально-інноваційної технології(НТУ "ХПІ", 2015) Косенко, Олександра ПетрівнаАвтором обґрунтовано можливості розвитку промислових підприємств на засадах технологічного переділу. В якості фактору відродження запропоновано використовувати технологічний важіль, який формується на основі інтелектуально-інноваційної діяльності промислового підприємства.Публікація Організація та управління інноваційною діяльністю(НТУ "ХПІ", 2008) Перерва, Петро Григорович; Мехович, Сергій Анатолійович; Погорєлов, Микола Іванович; Маслак, Ольга Іванівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Сухомлин, Лідія Євтіхієвна; Долина, Ірина Володимирівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Міщенко, Володимир Акимович; Мозенков, Олег Володимирович; Погорєлов, Ігор Миколайович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Тимофєєв, Володимир МиколайовичУ підручнику викладені найважливіші сучасні наукові концепції інноваційної діяльності промислових підприємств в умовах ринкової економіки. Розглядаються структура, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації інноваційної діяльності, механізм і специфіку створення та комерціалізації інновацій. Детально розглянуті все теми відповідної типової навчальної дисципліни, а також висвітлено ряд додаткових питань та напрямків, які є основними при підготовці фахівців зі спеціальностей "Менеджмент інноваційної діяльності" та "Управління інноваційною діяльністю". Підручник розрахований на студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників, а також усіх, хто займається або цікавиться проблемами інноваційної діяльності.Публікація Економіка виробничо-підприємницької діяльності(НТУ "ХПІ", 2006) Перерва, Петро Григорович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Гаврись, Олександр Миколайович; Тимофєєв, Володимир Миколайович; Маслак, Ольга Іванівна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Тимофєєв, Дмитро Миколайович; Погорєлов, Ігор Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Гаврись, Микола ОлександровичУ посібнику розглядаються найважливіші сучасні наукові концепції економіки та маркетингу виробництва в умовах ринкової економіки, сучасні форми підприємництва, використання ресурсів і виробничого потенціалу фірми. Особлива увага приділена інтелектуальній власності, економіці інноваційної та інвестиційної діяльності. Посібник призначений для студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників.Документ Проблеми оцінки комунікаційної діяльності в роздрібній торгівлі(НТУ "ХПІ", 2015) Майстро, Руслана Григорівна; Васильєва, Катерина ВолодимирівнаУ статті розглядаються теоретичні підходи до оцінки комунікаційної діяльності торгівельного підприємства, досліджуються існуючі методи аналізу, їх переваги та недоліки в роботі роздрібної торгівлі та доводиться роль та значимість цього процесу для розвитку українських підприємств в сучасних умовах ведення бізнесу. Сьогодення підприємств вимагає широкого використання різноманітних комунікаційних інструментів, тому уміння формувати комунікаційну політику компанії, а особливо оцінювати та аналізувати ефективність комунікаційної діяльності, є вкрай важливими.Публікація Методологічна сутність інноваційно-інтелектуальних технологій(НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро ГригоровичУ статті розглядається теоретична сутність інтелектуально-інноваційних технологій. Проведено детальний аналіз існуючих визначень цього терміну та на цій основі запропоновано авторське визначення цієї дефініції. Запропоновано сфери використання інтелектуально-інноваційних технологій та обґрунтована їх ефективність.