Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 33
  • Ескіз
    Публікація
    Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломоєць, Анастасія; Аксьонов, Денис; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингу
  • Ескіз
    Публікація
    Рекламна стратегія готелю в повоєнний період: міжнародний аспект
    (2023) Чернишов, Євген; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено основні канали збуту готельних номерів. Сформульовано особливості рекламної стратегії при прямому продажі готельних послуг. Систематизовані показники ефективності рекламної стратегії при агентському продажі готельних номерів через туристичні фірми.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження"
    (2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Наведено алгоритми роботи на практичних заняттях з дисципліни "Маркетингові дослідження" за темами згідно робочої навчальної програми дисципліни: розгляд ситуацій для визначення проблеми маркетингового дослідження, формулювання завдань та гіпотез маркетингового дослідження, відбір постачальників маркетингової інформації, оцінка персоналу, який працює з постачальниками маркетингової інформації, розробка плану досліджень, вибір методу збору інформації, розробка опитувальних форм для збирання первинної інформації, процедура кодування анкет, застосування кластерного аналізу для сегментації ринку, застосування кореляційно-регресійного аналізу в маркетингових дослідженнях, кількісні та якісні методи прогнозування збуту продукції, ділова гра з дослідження поведінки споживачів, індикатори внутрішнього середовища підприємства та методичні підходи до їх аналізу, ділова гра з дослідження брендів, ділова гра з проведення маркетингового дослідження у сфері послуг.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження"
    (2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Наведено методичні вказіки до виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження" за розділами: маркетингові дослідження споживчої цінності товару, маркетингове дослідження галузі, розроблення профілю споживача при проведенні маркетингового дослідження, сегментація споживачів продукції при проведенні маркетингового дослідження, дослідження рівня інтенсивності конкуренції на цільовому ринку, визначення вхідних бар’єрів на ринок.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Маркетингові дослідження"
    (2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Наведено завдання для самостійної роботи здобувачів за темами дисципліни "Маркетингові дослідження" згідно робочої навчальної програми дисципліни: значення пошукових питань при складанні плану дослідження, психологічні аспекти роботи з постачальниками маркетингової інформації, порівняльний аналіз методів проведення маркетингових досліджень, правила складання анкет, кабінетні дослідження місткості ринку товару промислового призначення, показники кон’юнктури ринку при проведенні маркетингових досліджень, експертний метод прогнозування збуту продукції, порівняльний аналіз моделей поведінки споживачів, складові внутрішнього середовища підприємства та їх вплив на ефективність маркетингових досліджень, історія розробки відомих брендів, пріоритетні напрямки проведення маркетингових досліджень у сфері послуг.
  • Ескіз
    Публікація
    Директиви ESOMAR як основа забезпечення якості маркетингових досліджень на міжнародному ринку
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджені питання адаптації процедури проведення маркетингових досліджень на міжнародному ринку до Кодексу ICC/ESOMAR. Проаналізована роль окремих директив ESOMAR у забезпеченні якості маркетингових досліжень
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Семенюк, К. О.; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено специфіку управління маркетинговою діяльністю підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Сформульовано ключові напрями розвитку підприємств галузі пивоваріння.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові дослідження як інформаційна основа діагностики маркетингової діяльності підприємства
    (Хмельницький національний університет, 2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    У статті досліджено відповідність маркетингових досліджень інформаційним потребам маркетингової діагностики підприємства. Визначено, що застосування маркетингових досліджень забезпечує пошук, оброблення, накопичення та оновлення інформації шляхом використання спеціальних методів її опрацювання з метою прийняття управлінських рішень. Обґрунтовано можливість застосування маркетингових досліджень у якості інформаційної основи діагностики маркетингової діяльності підприємства шляхом аналізу складових інформаційного забезпечення. Проаналізовано інформаційні технології, які можуть бути застосовані під час проведення маркетингових досліджень. Надано характеристику зацікавлених осіб у проведенні маркетингових досліджень. Здійснено огляд програмних продуктів, які доцільно застосовувати для організації, проведення та оброблення результатів маркетингових досліджень. Досліджено зміст інформаційних ресурсів підприємства, які формуються за результатами проведення маркетингових досліджень. Визначено, що алгоритм формування маркетингового забезпечення є спорідненим із алгоритмом проведення маркетингових досліджень, що свідчить про можливість маркетингових досліджень виступати у якості інформаційного забезпечення маркетингової діагностики.
  • Ескіз
    Публікація
    Розробка рекламних компаній на основі дослідження мотивацій споживачів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мельниченко, О. М.; Літвиненко, Марія Владиславна
  • Ескіз
    Публікація
    Діагностика ефективності маркетингових досліджень в системі антикризового менеджменту
    (Хмельницький національний університет, 2022) Ларка, Людмила Сергіївна
    У статті проаналізовано основні методичні підходи до визначення ефективності маркетингових досліджень в системі антикризового маркетингу. Визначено, що в залежності від етапу розвитку кризової ситуації діагностика ефективності маркетингових досліджень повинна відбуватися відповідно у межах систем превентивного, кризового та посткризового маркетингу. Діагностика ефективності маркетингових досліджень повинна відбуватися у кількісному та якісному вимірах. Уточнено, що при кількісному оцінюванні ефективності маркетингових досліджень необхідно співвідносити прирощення прибутку підприємства внаслідок проведення маркетингових досліджень до маркетингового бюджету цих досліджень. Систематизовано основні цілі маркетингових досліджень в залежності від етапу розвитку кризової ситуації для визначення ефективності проведення маркетингових досліджень у якісному вимірі. Визначено, що альтернативним якісним показником ефективності маркетингових досліджень може виступати інтегральний показник, який акумулює у собі показники ефективності реалізації основних етапів проведення маркетингових досліджень.