Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Рекламний менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПри вивченні дисципліни увагу здобувачів зосереджено на прийнятті рішень щодо рекламної кампанії в усіх ланках рекламного бізнесу (рекламодавець — рекламна агенція —дослідницькі фірми —споживач), наводяться моделі поведінки споживачів і засоби кількісних (якісних) вимірювань упливу реклами на цільову аудиторію. Матеріал практичних занять пов’язує в єдине ціле концепції рекламного бізнесу, моделі поведінки споживачів, вимірювання результатів показу рекламного звернення та залежні від них рішення стосовно проведення рекламної кампанії, прогнозування її перебігу й дієвості рекламних заходів. Підкреслюється, що рекламний менеджмент розглядається в контексті маркетингу та загальної стратегії фірми-рекламодавця.Публікація Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Маркетингові комунікації"(2023) Кітченко, Олена МиколаївнаКурсовий проєкт з дисципліни «Маркетингові комунікації» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингових комунікацій, які дозволяють майбутнім фахівцям успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, плануванням та проведенням рекламної кампанії на підприємстві з метою підвищення ефективності його діяльності.Публікація Методичні вказівки до проведення практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетингові комунікації"(2023) Кітченко, Олена МиколаївнаВ даних методичних матеріалах відповідно до навчального плану курсу «Маркетингові комунікації» містяться 16 тем, які вміщують в себе задачі та ситуації (кейси), надаються деякі рекомендації щодо розв’язання пропонованих завдань. Також представлено перелік теоретичних запитань для самостійного вивчення та тестів для поглиблення знань та самоконтролю. Методичні вказівки вміщують рекомендації щодо виконання індивідуального завдання, яке передбачене в рамках дисципліни. Надається список літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти зміст питання курсу та отримати навички в розв’язанні задач маркетингових комунікацій.Публікація Методичні вказівки до проведення практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Рекламні технології"(2023) Кітченко, Олена МиколаївнаВ даних методичних матеріалах відповідно до навчального плану курсу «Рекламні технології» містяться 16 тем, що вміщують в себе питання та кейси, надаються деякі рекомендації щодо розв’язання пропонованих кейсів, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Також представлені питання, які виносяться на самостійний розгляд здобувачів та надано типові тести, які допоможуть здобувачам провести самоконтроль своїх знань. Методичні вказівки вміщують рекомендації щодо виконання індивідуального завдання, яке передбачене в рамках дисципліни.Публікація Методичні вказівки до проведення практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг"(2023) Кітченко, Олена МиколаївнаВ даних матеріалах відповідно до навчального плану дисципліни «Стратегічний маркетинг» розглянуто 16 тем, надано завдання та ситуаційні вправи (кейси) по всіх темах, наведено зміст практичних занять, дані деякі методичні рекомендації щодо вирішення пропонованих задач і ситуацій. Також в методичних вказівках представлено питання, які винесено на самостійний розгляд здобувачів для опрацювання, представлені типові тестові завдання, надано список рекомендованої літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти суть питань курсу і отримати деякі навички під час вирішення та відповіді на питання самостійної роботи.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження"(2023) Ларка, Людмила СергіївнаНаведено алгоритми роботи на практичних заняттях з дисципліни "Маркетингові дослідження" за темами згідно робочої навчальної програми дисципліни: розгляд ситуацій для визначення проблеми маркетингового дослідження, формулювання завдань та гіпотез маркетингового дослідження, відбір постачальників маркетингової інформації, оцінка персоналу, який працює з постачальниками маркетингової інформації, розробка плану досліджень, вибір методу збору інформації, розробка опитувальних форм для збирання первинної інформації, процедура кодування анкет, застосування кластерного аналізу для сегментації ринку, застосування кореляційно-регресійного аналізу в маркетингових дослідженнях, кількісні та якісні методи прогнозування збуту продукції, ділова гра з дослідження поведінки споживачів, індикатори внутрішнього середовища підприємства та методичні підходи до їх аналізу, ділова гра з дослідження брендів, ділова гра з проведення маркетингового дослідження у сфері послуг.Публікація Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження"(2023) Ларка, Людмила СергіївнаНаведено методичні вказіки до виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження" за розділами: маркетингові дослідження споживчої цінності товару, маркетингове дослідження галузі, розроблення профілю споживача при проведенні маркетингового дослідження, сегментація споживачів продукції при проведенні маркетингового дослідження, дослідження рівня інтенсивності конкуренції на цільовому ринку, визначення вхідних бар’єрів на ринок.Публікація Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Маркетингові дослідження"(2023) Ларка, Людмила СергіївнаНаведено завдання для самостійної роботи здобувачів за темами дисципліни "Маркетингові дослідження" згідно робочої навчальної програми дисципліни: значення пошукових питань при складанні плану дослідження, психологічні аспекти роботи з постачальниками маркетингової інформації, порівняльний аналіз методів проведення маркетингових досліджень, правила складання анкет, кабінетні дослідження місткості ринку товару промислового призначення, показники кон’юнктури ринку при проведенні маркетингових досліджень, експертний метод прогнозування збуту продукції, порівняльний аналіз моделей поведінки споживачів, складові внутрішнього середовища підприємства та їх вплив на ефективність маркетингових досліджень, історія розробки відомих брендів, пріоритетні напрямки проведення маркетингових досліджень у сфері послуг.Публікація Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Медіапланування"(2023) Кітченко, Олена МиколаївнаВ даних методичних матеріалах до відповідності з навчальним планом курсу «Медіапланування» містяться 8 тем, які вміщують в себе задачі та ситуації (кейси), надаються деякі рекомендації щодо розв’язання пропонованих завдань, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Надається список літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти зміст курсу та отримати навички в розв’язанні задач медіапланування.Публікація Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Медіапланування"(2023) Кітченко, Олена МиколаївнаКурсовий проєкт з дисципліни «Медіапланування» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингової підготовки, які дозволяють майбутнім спеціалістам успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, аналізом та оцінкою стратегії та тактики медіапланування с метою підвищення ефективності діяльності підприємств.