Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність запровадження інноваційного проекту на підприємстві
    (Національний фармацевтичний університет, 2019) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлізавета Олексіївна; Мартинов, Я. Р.
    У роботі показана актуальність запровадження інноваційного проекту у якості одного із способів підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах економічного нестабільного середовища. Проведено дослідження основних науково-технічних (інноваційних) проектів НАН України, серед яких лідируючу позицію займає проект з розробки нових матеріалів, методів їх з’єднання та обробки (107 проектів – 27% від загальної кількості проектів). Деталізовані основні концепції та фази життєвого циклу проекту та на базі ПАТ «ХАРП» («Харківський підшипниковий завод»), який є лідером підшипникової галузі на внутрішньому ринку та успішно функціонує на світовому ринку, визначені основні фактори ендогенного та екзогенного впливу на їх розвиток. За результатами дослідження до чинників, які позитивно впливають на інноваційний розвиток підприємства та мають певну ступень важливості, експерти віднесли: розвиток інноваційної інфраструктури, збереження науково-технічного потенціалу та державну підтримку інноваційної діяльності, в тому числі можливість самореалізації за рахунок матеріального стимулювання, наявність фінансових, матеріальних резервів та резервів технічних заходів, збереження науково-технічного потенціалу. До чинників, які здійснюють негативний вплив на розвиток інноваційного потенціалу підприємства експерти віднесли недосконалість законодавчої бази з питань інноваційної діяльності, ускладнення науково - дослідних розробок за рахунок відсутності повноцінної інформаційної бази щодо інноваційних проектів та недостатню кількість й різноманітність джерел фінансування та відсутність матеріальних стимулів.
  • Ескіз
    Документ
    Зачем защищать интеллектуальную собственность?
    (2022) Верес Шомоши, Марианн; Косенко, Александра Петровна; Перерва, Петр Григорьевич
    Доказано, что сильная система защиты интеллектуальной собственности важна не только для защиты того или иного инновационного решения, но и для нормы рентабельности данного проекта. Говорить о том, что НИОКР имеют высокую стоимость, а кроме того, с точки зрения предпринимателя, эти расходы связаны с высоким риском в контексте неопределенного результата данного вида деятельности.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ моделей маркетинговых коммуникаций
    (Львівський національний аграрний університет, 2021) Ткачева, Надежда Петровна; Перерва, Петр Григорьевич; Шинкаренко, Маргарита Александровна
    Доказано, что имеет место большое количество моделей коммуникации, представленных в научной и учебной литературе. Каждая из моделей по-своему отражает структуру, элементы и динамику процесса коммуникации.
  • Ескіз
    Документ
    Развитие экономических и управленческих положений международных маркетинга нововведений
    (2021) Ткачева, Надежда Петровна; Кобелева, Татьяна Александровна; Перерва, Петр Григорьевич; Борзенко, Владимир Иванович; Верютина, Виктория Юрьевна
    Доказано, что международный маркетинг – это прежде всего маркетинговая деятельность транснациональных компаний и международных монополий, которая распространяется на зарубежные страны, но также включает работу на внешних рынках мелких и средних предприятий.
  • Ескіз
    Документ
    Международная практика финансирования инновационных проектов
    (ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2021) Зозуля, Марина Александровна; Кобелев, Валерий Николаевич; Верютина, Виктория Юрьевна; Перерва, Петр Григорьевич
    Доказано, что обеспеченность инновационного проекта финансовыми ресурсами на всех стадиях жизненного цикла способствует снижению риска отторжения инновации рынком и увеличивает ее эффективность.
  • Ескіз
    Документ
    Формирование этапов выполнения инновационного проекта
    (ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2021) Ткачева, Надежда Петровна; Ткачев, Максим Михайлович; Дьякова, Наталья Николаевна; Перерва, Петр Григорьевич
    Доказано, что на начальных этапах осуществления проекта необходимо использовать нетрадиционные средства и методы управления проектами, в первую очередь, технологии управления процессами системного проектирования, а на заключительном этапе могут быть использованы традиционные методы управления проектами.
  • Ескіз
    Документ
    Экономика и менеджмент качества туристического продукта
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2019) Кобелев, Валерий Николаевич; Ткачев, Максим Михайлович; Ткачева, Надежда Петровна; Перерва, Петр Григорьевич; Целинская, Анна Андреевна