Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 39
  • Ескіз
    Документ
    Економічний зміст антикризового управління на підприємствах
    (Донбаська державна машинобудівна академія, 2020) Маслак, Ольга Іванівна; Орлова, Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз впровадження CRM-систем
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Ларка, Микола Іванович; Сінческул, І. Л.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив корпоративних кольорів на сприйняття бренду споживачами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Ларка, Микола Іванович; Воліков, В. В.
  • Ескіз
    Документ
    Інновації у рекламному бізнесі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Анічкіна, І. О.
  • Ескіз
    Публікація
  • Ескіз
    Публікація
    Оптимізація розподілу рекламного бюджету підприємства
    (ФОП Томенко Ю. І., 2019) Мельников, Олег Станіславович; Гудименко, О. О.
  • Ескіз
    Публікація
    Шляхи підвищення прибутковості діяльності підприємства в сучасних умовах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Васильцова, Світлана Олександрівна; Майстро, Руслана Григорівна; Литвин, Кирило Сергійович
    У статті проаналізовано сутність таких важливих категорій як прибуток та рентабельність. Були виявлені фактори як зовнішні так і внутрішні, які мають великий вплив на ці категорії. Були роглянуті умови сучасного ринку та ситуацією, викликаною пандемією COVID-19. Головною метою дослідження є виявлення, яким чином пандемія COVID-19 та карантинні обмеження вплинули на показники виручки, обсяг наданих послуг, тощо; які заходи було вжито для збільшення прибутку у бізнесі; які ризики можливо очікувати внаслідок повторного введення локдауну в Україні. Аналіз рентабельності реалізованої продукції дозволити зрозуміти, на які товари потрібно звертати особливу увагу при їх продажу або взагалі вивести з реалізації, щоб скоротити витрати на їх виробництво враховуючи потреби сучасного ринку. Аналіз рентабельності продажів в рамках комплексної оцінки ефективності результатів підприємства дає можливість розглянути прибуток в декількох її видах. Зроблено висновок, що підвищення рентабельності підприємств в сучасних умовах набуває першорядну роль, і керівництву організацій необхідно використовувати всі можливі шляхи підвищення даного показника, з метою збільшення прибутку, що в підсумку позначиться на покращенні ефективності діяльності самого господарського суб'єкта в цілому.
  • Ескіз
    Публікація
    Фактори ціноутворення на підприємстві
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Павленко, Вікторія Вячеславівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовано фактори ціноутворення, які впливають на прийняття управлінських рішень щодо цінової стратегії компанії в умовах конкуренції.
  • Ескіз
    Публікація
    Планування маркетингового аудиту
    (2020) Кучіна, Світлана Едуардівна; Мірошник, Марія Володимирівна
    Планування маркетингового аудиту – один з найважливіших етапів його проведення. Якщо аудитор вірно складе аудиторський план і програму аудиту, то у нього не буде проблем щодо самого проведення аудиту на підприємстві. Процедури аудиту також займають вагоме місце в аудиторській перевірці. Адже, щоб ретельно і правильно здійснити маркетинговий аудит необхідно в конкретній ситуації вибрати таку процедуру, щоб вона в повній мірі забезпечила правильність перевірки інформації наданої замовником.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління витратами в системі економічної безпеки підприємства
    (2020) Ларка, Людмила Сергіївна; Ковтун, Дар'я Сергіївна; Гордієвська, Альона Ігорівна
    Досліджено проблему забезпечення економічної безпеки підприємства у взаємозв’язку із проблемами планування, управління витратами, розроблення систем моніторингу. Актуальність дослідження зумовлюється необхідністю виявлення резервів підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок удосконалення системи економічної безпеки. Метою статті є розвиток теоретико-методичних засад управління витратами в системі економічної безпеки підприємства. Обґрунтовано доцільність класифікації витрат підприємства за ознакою фінансування складників системи економічної безпеки. Визначено склад витрат за фінансовою, кадровою, технічною, правовою, екологічною, інформаційною та ринковою складовими частинами системи економічної безпеки підприємства. Визначено ризики недофінансування складових частин системи економічної безпеки підприємства.