Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка доцільності продажу вітчизняних сировини, матеріалів, комплектуючих при придбанні з-за кордону готових з них виробів
    (Сумський державний університет, 2017) Яковлєв, Анатолій Іванович
    Виконано аналіз існуючих методів визначення ефективності зовнішньоекономічної діяльності. Виділені актуальні аспекти їх подальшого розвитку. В цьому плані розроблені зокрема засоби визначення величини ефекту, а також можливих збитків при продажі української сировини за кордон і закупівлі у зворотному напрямі готових товарів з неї. Надані рекомендації щодо державної підтримки, щоб запобігти можливим негативним наслідкам при цьому. Розроблені методи оцінки ефекту при продажі вітчизняних інновацій за кордон з урахуванням зниження величини ефекту за період життєвого циклу товарів в зв’язку з появою на ринку більш конкурентоспроможних інновацій. Проаналізовані переваги і недоліки участі українських суб’єктів підприємництва у транснаціональних компаніях.
  • Ескіз
    Документ
    Система показників наукоємності в умовах глобілізації економіки
    (НТУ "ХПІ", 2017) Яковлєв, Анатолій Іванович; Грудачова, Ольга Сергіівна; Турбаєвський, Ярослав Миколайович
    Визначено склад і зміст показників наукоємності нововведень в епоху економіки знань, глобальної економіки і засоби їх розрахунку. Запропонована система відповідних кількісних і якісних показників для прикладних і фундаментальних досліджень, а також міжнародних проектів, реалізуємих в транснаціональних компаніях. Наведено таблицю збору вихідних даних для оцінки стану наукоємності в установах-розробниках інновацій.