Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз діяльності машинобудівної галузі України
    (Миколаївський національний аграрний університет, 2019) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У статті проаналізовано діяльність машинобудівної галузі України. Розглянуто найбільші машинобудівні вузли України, їх територіальну нерівномірність розвитку. Представлено структуру продукції підприємств машинобудування України. Виділено галузь, яка займає найбільшу частку у структурі реалізованої продукції підприємств машинобудування України. Проаналізовано обсяги реалізації продукції та фінансовий результат (сальдо) діяльності підприємств машинобудування України за п’ятьма групами протягом восьми років. Показано динаміку обсягів реалізованої продукції та чистого прибутку (збитку) підприємств машинобудування України. Визначено період максимального обсягу реалізації продукції та максимального прибутку. Перелічено зовнішні та внутрішні фактори, які необхідно враховувати при аналізі та оцінці прибутковості підприємства. Показано динаміку рентабельності діяльності підприємств машинобудування України протягом восьми років. Перелічено складні умови, в яких опинився машинобудівний комплекс України за досліджуваний період. Представлено динаміку обсягів нереалізованої продукції підприємств машинобудування. Зроблено висновки щодо ефективності діяльності машинобудівних підприємств України.