Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання економічної частини бакалаврської роботи
    (2012) Гаврись, Ольга Олександрівна; Філіпов, Валерій Павлович
    В економічній частині бакалаврської роботи, яку рекомендується назвати "Економічна оцінка та обґрунтування", студент повинен виконати комплекс розрахунків та обґрунтувань, що пов'язані з темою бакалаврської роботи, а саме: – розрахувати величину капіталовкладень на установку; – розрахувати величину експлуатаційних витрат; – розрахувати показники економічної ефективності капіталовкладень та побудувати графік проекту.