Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку національного науково-технічного потенціалу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гаврись, Ольга Олександрівна; Гаврись, Олександр Миколайович; Животченко, Тамара Юріївна
    Наука та технології завжди були пріоритетами в розвинутих країнах Європи, тож посісти гідне місце в цьому інтеграційному утворенні Україна зможе лише за умови активізації розвитку наукомістких галузей, інтенсифікації фундаментальних і прикладних наукових досліджень, підвищення ефективності наукових розробок.
  • Ескіз
    Публікація
    Інвестиційна привабливість інноваційних проектів
    (Класичний приватний університет, 2019) Усов, Максим Анатолійович; Гаврись, Ольга Олександрівна; Сусліков, Станіслав Вячеславович
    Інвестиційна привабливість – це сукупність факторів, аналіз яких вказує на можливість вкладання коштів в той чи інший об'єкт і отримання певного ефекту від здійсненої операції. В статті представлено організаційну схему учасників управління конкурентоспроможністю інноваційних проектів на основі досягнення взаємодії оцінки інвестиційної привабливості підприємства, що впроваджує інновації, і реалізованих ним завдань. Виділено ряд переваг над конкурентами, які потенційно може мати підприємство в ході реалізації інноваційного проекту. Запропоновано створення на підприємстві ради з інноваційних проектів, що є першою необхідною сходинкою перебудови структури управління для прискорення і підвищення ефективності інноваційно-інвестиційної діяльності. Перераховано обов'язки, а також переваги та недоліки інноваційних рад. Сформовано механізм поетапного управління конкурентоспроможністю інноваційного проекту.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційне управління персоналом як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гаврись, Ольга Олександрівна; Гаврись, Микола Олександрович
    Побудова ефективної національної економіки вимагає сучасних підходів до формування і використання трудового потенціалу. Якість управління персоналом стає одним з ключових факторів забезпечення економічної стабільності на підприємствах.