Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Methodical approach to define external environment friendliness level of enterprise development
    (Сумський державний університет, 2018) Kosenko, Aleksandra; Poberezhnyi, Roman; Pantelieiev, Mykhailo; Poberezhna, Nataliia
    The methodical approach to determining the level of environmental friendliness to the development of machine-building enterprises is proposed, which takes into account the distribution of the environment to the general and innovation-investment. The expediency of using multivariate factor analysis for the partial system substantiation and generalizing indicators of profitability is proved. The results of the study are illustrated by the example of the machine-building enterprises in Kharkiv industrial region.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологiчний аудит як інструмент комерціалізації iнтелектуальних технологій
    (2017) Косенко, Олександра Петрівна
    Завдання розробки методичних положень оцінки рівня комерційного потенціалу об'єктів інтелектуальної власності є надзвичайно важливою і актуальною. За останні два десятиліття в лексикон фахівців, що займаються підтримкою інноваційної діяльності, увійшов термін «технологічний аудит». Автором були розроблені методики його проведення, застосовні як на рівні регіону, так і на рівні підприємства. Були зроблені спроби автоматизації технологічного аудиту. Розроблена система може використовуватися для визначення ступеня/можливості комерціалізації науково-технічних досягнень, зокрема, об'єктів інтелектуальної власності.
  • Ескіз
    Публікація
    Потенціал інноваційно-інвестиційних можливостей промислових підприємств
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Ткачов, Максим Михайлович; Назаренко, Станіслав Миколайович
    Доведено, що лише активізація процесу інвестування в інноваційний розвиток може викликати якісні зрушення в техніці та технології виробничої бази промислових підприємств та покращити кінцеві економічні результати їх діяльності на основі підвищення якості управління збігом інвестиційного попиту та інвестиційної пропозиції на ринку інвестиційних товарів.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційне підприємництво: креативність, комерціалізація, екосистема
    (Університетське видавництво ПУЛЬСАРИ, 2015) Бажал, Юрій Миколайович; Бакушевич, Іванна Всеволодівна; Венесаар, Урве; Гараєва, Тетьяна Юріївна; Григор'єв, Геннадій Степанович; Гуменна, Олександра Віталіївна; Іванова, Наталія Юріївна; Калантарідіс, Крістос; Косенко, Олександра Петрівна; Крачко, Світлана Андріївна; Мельников, Олег Станіславович; Нестеренко, Роман Олександрович; Опекун, Олена Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Пічик, Катерина Валеріївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Слава, Світлана Степанівна; Чала, Ніна Дмитрівна
    Навчальний посібник підготовлено колективом авторів – учасників міжнародного проекту ТЕМПУС IV–5 "Інноваційні лабораторії: використання відкритих інноваційних навчальних платформ та дослідницької діяльності у підприємницькій освіті з метою посилення участі та інноваційного потенціалу університетів у постсоціалістичних суспільствах". У посібнику міститься матеріал для вивчення ключових компонентів сучасного інноваційного підприємництва: методів стимулювання та практичного застосування креативного мислення, інноваційного менеджменту підприємства, управління інтелектуальною власністю та формуванням сучасної інноваційної екосистеми. Для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також підприємців-інноваторів.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг. Менеджмент. Інновації
    (ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2010) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Кузьминчук, Наталя Володимирівна; Товажнянський, Вячеслав Леонідович; Маслак, Ольга Іванівна
    У монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті.