Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження основних характеристик процесу трансферу інтелектуально-інноваційних технологій
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Верес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра Петрівна; Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Доведено, що трансфер інтелектуально-інноваційних технологій відноситься до процесу, за допомогою якого певна технологія (включаючи зрілу технологію та технологію у стані винаходу) передається з місця її походження або сфери практики в інші місця чи галузі.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетизація процесу трансферу технологій
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Нагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна; Маслак, Марія Володимирівна
    Доведено, що сьогодні трансфер технологій в основному здійснюється за допомогою ринково-орієнтованих форм бізнесу. Таким чином, передача технологій все більше демонструє свої унікальні особливості маркетизації.
  • Ескіз
    Публікація
    Методологія інтелектуально-інноваційної діяльності
    (2020) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Зозуля, Марина Олегівна
    Проведене дослідження дозволило виявити і обґрунтувати сім поколінь організаційного оформлення діяльності зі створення, дистрибуції та споживання інтелектуально-інноваційні технології та розробити пропозиції щодо їх розвитку в сучасних умовах господарювання.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування трансфертних цін на об’єкти інтелектуальної власності
    (2020) Косенко, Олександра Петрівна; Шинкаренко, Маргарита Олександрівна
    Доведено, що поняття "ринкова вартість" притаманне не тільки матеріальній продукції, воно може бути в повній мірі використане і до інтелектуальної власності, не дивлячись на їх технологічні особливості та в більшості випадків монопольний характер представлення на технологічному ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний аудит як інструмент комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій
    (Триторія, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що розробка механізму управління комерціалізацією інтелектуальної власності та технологій, в основу яких вона покладена, на основі технологічного аудиту є надзвичайно актуальною темою для наукового дослідження, відображає реалії сучасності, узгоджується з цілями економічного розвитку України і завданнями, що стоять перед підприємствами і організаціями, що мають досягнення в інтелектуальній сфері.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний важіль інтелектуальних технологій в туристичному бізнесі
    (Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна
    В статті авторами доведено, що технологічний важіль це міра здатності інноваційного туристичного підприємства поширювати передові знання, технології, прикладні ноу-хау (тобто здійснювати трансфер технологій), отримані в процесі створення базового об’єкта інтелектуальної власності, на безліч продуктів для кінцевих користувачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Основні проблеми при встановленні достовірної ціни на об'єкти інтелектуальної власності
    (НТУ "ХПІ", 2015) Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Бікбулатова, К. С.
  • Ескіз
    Публікація
    Принципи моніторингу комерційного потенціалу інтелектуальних технологій
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Застосування розроблених принципів моніторингу комерційного потенціалу інтелектуальних технологій на практиці дозволяє обґрунтовано переглянути стратегічні орієнтири діяльності промислового підприємства по впровадженню інновацій і отримати економічний ефект, що виражається в стійкому розвитку підприємства, зміцненню його позицій на ринку, підвищенню ефективності його функціонування.
  • Ескіз
    Публікація
    Інвестиційна привабливість як економічна категорія
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Майстро, Дарина Сергіївна
    Доведено, що основними цілями оцінки інвестиційної привабливості є: визначення поточного стану підприємства та перспектив його розвитку; розробка заходів підвищення інвестиційної привабливості; залучення інвестицій у відповідних до інвестиційної привабливості обсягах та отримання комплексного позитивного ефекту від освоєння залученого капіталу.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінювання комерційного потенціалу інтелектуально-інноваційних технологій методом LIFT
    (Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України, 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що досить привабливим з методичної та наукової точок зору для вирішення завдань комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій є методика LIFT. Вона будується за модульним принципом і складається з 10 розділів, що дозволяють оцінювати різні сторони інтелектуально-інноваційних технологій.