Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми та перспективи розвитку інвестиційної діяльності підприємств в Україні
    (2020) Літвиненко, Марія Владиславна; Назаренко, Дарина Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Тенденції щодо капітальних інвестицій у будівельну галузь України
    (2019) Літвиненко, Марія Владиславна; Сорокін, Є. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Цілісна концепція управління торговим простором і асортиментом фармацевтичної продукції для аптечних мереж
    (Національний фармацевтичний університет, 2021) Літвиненко, Марія Владиславна; Літвиненко, Олександра Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні тенденції організації власного бізнесу в Україні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Літвиненко, Марія Владиславна; Карпутова, Катерина Володимирівна; Алфімцева, Олена Ігорівна
    В статті розглянуто сучасний стан малого бізнесу в Україні. Проаналізовано динаміку розвитку чисельності приватних підприємців за останні роки. Встановлено, що порівняно з розвиненими країнами, українське підприємництво є недостатнім і потребує значного вдосконалення, а потенціал підприємництва не може бути повною мірою реалізований в Україні через несприятливе економічне та правове середовище для ведення бізнесу. Описано основні нововведення у бізнесі та їх вплив на функціонування ділового сектору української економіки, зокрема у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг з урахуванням підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби COVID-19. У процесі дослідження виявлено позитивні і негативні тенденції та зміни, визначено перспективи розвитку підприємницьких структур. Узагальнено основні перешкоди для започаткування власного бізнесу, запропоновано варіанти їх вирішення комерційним суб’єктам. Визначено державні пріоритетні напрямки політики в галузі розвитку малого бізнесу, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Обґрунтовано пропозиції щодо підвищення ефективності підтримки та визначення стратегічних напрямів розвитку малого підприємництва в Україні. Показано, що стимулювання збільшення малого бізнесу сприятиме зростанню економіки країни в цілому, зокрема, надходження сплати податків від підприємницької діяльності ФОПів зміцнює фінансово-економічний потенціал України.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості маркетингу в сучасному електроному бізнесі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Алфімцева, О. І.; Потапенко, С. В.; Літвиненко, Марія Владиславна