Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Фактори ціноутворення на підприємстві
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Павленко, Вікторія Вячеславівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовано фактори ціноутворення, які впливають на прийняття управлінських рішень щодо цінової стратегії компанії в умовах конкуренції.
  • Ескіз
    Публікація
    Ціноутворення в системі економічного управління розвитком бізнесу
    (2021) Ларка, Людмила Сергіївна; Павленко, Вікторія Вячеславівна
    Проаналізовано роль ціноутворення в системі економічного управління розвитком бізнесу. Розкрито взаємозв’язок між ціновою стратегією компанії та процесами управління витратами і прибутковістю компанії. Висвітлено актуальність єдиної систематизації методів ціноутворення в системі економічного управління розвитком бізнесу, що дозволить підприємствам встановлювати ціни на продукцію для максимізації їх прибутком. Наведено порівняльний аналіз витратних, ринкових та параметричних методів ціноутворення та визначено доцільність їх застосування при економічному управлінні розвитком бізнесу. Визначено, що ринкові методи ціноутворення дозволяють компанії встановлювати більш ефективний рівень цін на продукцію за рахунок більш повного урахування впливу факторів попиту та конкуренції в процесі ціноутворення.
  • Ескіз
    Публікація
    Забезпечення економічної ефективності діяльності підприємства
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Ковтун, Дар'я Сергіївна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено основні фактори, які сприяють підвищенню ефективності господарської діяльності підприємтва в умовах ризику. Запроновано класифікацію показників ефективності діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління якістю товарів: економічний аспект
    (2020) Ларка, Людмила Сергіївна
    Розглянуті економічні аспекти забезпечення якості продукції, досліджено вплив управління якістю продукції на прибутковість компанії.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічні бізнес-одиниці підприємства як об’єкт економічного управління
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Худещенко, Альона Ігорівна; Ларка, Людмила Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Напрямки удосконалення планування собівартості продукції підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ларка, Людмила Сергіївна; Чернишенко, Олена Іванівна
    Розроблено алгоритм процесу планування собівартості продукції, встановлені причинно-наслідкові зв’язки між проблемами підприємства під час планування рівня собівартості продукції.