Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність запровадження кластерної моделі державного регулювання розвитку національної економіки
    (Національний університет цивільного захисту України, 2017) Майстро, Сергій Вікторович; Майстро, Руслана Григорівна
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційна модель онлайн-бізнесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Літвиненко, Марія Владиславна; Майстро, Дарина Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Дистрибуція новинок в розрізі маркетингового управління
    (Національний фармацевтичний університет, 2017) Літвиненко, Марія Владиславна; Тарасенко, С. М.
  • Ескіз
    Публікація
    Принципи економічного управління розвитком бізнесу
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовано принципи економічного управління, які забезпечують цільовий рівень прибутковості компанії в умовах невизначеності та ризику.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна діагностика господарської діяльності підприємства
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено основні напрями проведення економічної діагностики господарської діяльності підприємства в умовах невизначеності. Запропоновано методичний підхід до проведенння економічної діагностики.
  • Ескіз
    Публікація
    Підвищення конкурентоспроможності українських промислових підприємств на світовому ринку виробничого аутсорсингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Горова, Ксенія Олександрівна; Горовий, Дмитро Анатолійович
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна безпека як передумова сталого розвитку підприємства
    (ФОП Панов А. М., 2020) Худещенко, Альона Ігорівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено вплив економічної безпеки підприємства на його розвиток. Систематизовано складові економічної безпеки, які позитивно впливатимуть на ймовірнісь досягнення цільових показників господарської діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення чинників впливу на зростання ефективності роботи підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2017) Александров, Віталій Володимирович; Василенко, Артем Валерійович; Дергач, Аріна Павлівна
    Рівень економічної ефективності діяльності підприємства залежить від багатьох факторів і умов. Ці фактори в реальності діють не ізольовано, в чистому вигляді, а в основному перетинаються і взаємозумовлюють один одного. Частина з них залежить від діяльності підприємства в цілому, інші пов'язані з технологією і організацією виробництва, а ще деякі обумовлені рівнем використання виробничих ресурсів і впровадженням науково-технічного прогресу. Всі чинники зростання ефективності класифікуються трьома ознаками: видами витрат виробництва і ресурсів (джерелами підвищення) напрямками розвитку і вдосконалення виробництва; місцем реалізації чинників у системі управління діяльністю. Класифікація факторів за ресурсами і витратами робить чітке уявлення про джерела підвищення ефективності. Відповідно до цієї класифікації, основними факторами зростання економічної ефективності є: зростання продуктивн ості праці і зниження оплатоємності продукції; зниження фондомісткості та матеріаломісткості виробництва; раціональне використання природних ресурсів.
  • Ескіз
    Документ
    Зниження витрат виробництва електричних машин і апаратів при використанні аутсорсинга бізнес-процесів
    (НТУ "ХПІ", 2016) Александрова, Вікторія Олександрівна
    В статті розглядається актуальна проблема підприємств електротехнічної промисловості по зниженню витрат виробництва. В час економічної скрути підприємствам доцільно використовувати для зниження своїх виробничих витрат найменш витратні методи. Так в статті пропонується застосовувати для таких цілей організаційні методи, а саме передачу деяких бізнес-процесів підприємства на аутсорсинг. Досліджено загальні відомості про аутсорсинг на підприємстві та запропоновано модель відбору бізнес-процесів підприємства для передачі їх на аутсорсинг.