Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Капітал підприємства: формування та розподіл
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2009) Горовий, Дмитро Анатолійович; Федотова, Ксенія Олександрівна
    Запропонований навчальний посібник призначений для закріплення знань студентів з дисципліни "Капітал підприємства: формування та розподіл " у вищих навчальних закладах. Посібник містить два розділи за основними блоками змістовних модулів курсу. Кожний розділ розподіляється на параграфи за темами курсу, що включають плани лекційних занять, основні визначення тем, представлення основних явищ, подій та механізмів у вигляді схем та таблиць.
  • Ескіз
    Публікація
    Фінансова діяльність суб'єктів господарювання
    (Харківський державний економічний університет, 2002) Дороніна, Майя Степанівна; Мартюшева, Лариса Степанівна; Горовий, Дмитро Анатолійович
    Систематизовано матеріал лекцій та семінарських занять з курсів "Фінансовий менеджмент" і "Фінансова діяльність суб'єктів господарювання", відображені проблеми організації фінансової діяльності в сучасних умовах при переході до ринкової економіки. Для студентів, слухачів курсів перепідготовки та другої освіти, керівників і співробітників фінансових служб підприємств. Написаний доступною мовою і може бути цікавим широкому колу читачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення оптимального обсягу віртуального капіталу підприємства
    (Таврійський державний агротехнологічний університет, 2013) Горовий, Дмитро Анатолійович
    В статті наведені методичні рекомендації щодо визначення оптимального обсягу віртуального капіталу підприємства. В роботі наводиться як безпосередньо методика проведення такої оцінки з її детальним обґрунтуванням, так і у якості прикладу проводиться розрахунок такої привабливості на базі трьох промислових підприємств м. Харкова.