Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Ефективність використання прав інтелектуальної власності для обслуговування підприємств(2022) Верес Шомоші, Маріанн; Гаврись, Ольга Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаДоведено, що права інтелектуальної власності лежать у глибині та широті патентного планування, тому щоб гарантувати, що підприємства можуть розумно та ретельно використовувати основні та периферійні патенти, слід побудувати патентну мережу, яка ефективно захищає ринок підприємства.Публікація Дослідження основних характеристик процесу трансферу інтелектуально-інноваційних технологій(ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Верес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра Петрівна; Кобєлєва, Анна ВалеріївнаДоведено, що трансфер інтелектуально-інноваційних технологій відноситься до процесу, за допомогою якого певна технологія (включаючи зрілу технологію та технологію у стані винаходу) передається з місця її походження або сфери практики в інші місця чи галузі.Публікація Інтелектуальна власність як запорука економічного розвитку підприємства та його ринку(ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Нагі, Сабольч; Гаврись, Ольга Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаДоведено, що підприємства повинні прагнути якомога більше перетворити свої технологічні та ринкові інвестиції в інтелектуальну власність, використовувати інтелектуальну власність, щоб зайняти ринок, створити більше багатства для себе, а також управляти й продавати інтелектуальну власність, як матеріальні активи для того щоб зберегти та оцінити її цінність, а також сприяти створенню корпоративного багатства.Публікація Концептуальні положення відкрито-закритої моделі інноваційного процесу з інтелектуальною складовою(Національний університет "Львівська політехніка", 2015) Косенко, Олександра ПетрівнаРозглянуто загальний стан та основні тенденції зміни моделей організації інноваційного процесу. Доведено, що існуючі моделі недостатньо враховують інтелектуальну складову, яка є базовою під час розроблення інтелектуально-інноваційних технологій. Запропоновано авторську відкрито-закриту модель інноваційного процесу з інтелектуальною складовою та розроблено алгоритм її використання.Публікація Monitoring the commercial potential of intellectual property(Чернігівський національний технологічний університет, 2017) Kosenko, O. P.; Kobielieva, T. O.; Tkacheva, N. P.The methodical approach to the monitoring of intellectual, industrial and commercial activities of industrial enterprises was developed. A two monitoring trigonometric functions, which individually can display the status of the company in various fields of activity are proposed. Recommendations for using trigonometric functions for process, crisis and market-oriented monitoring are developed. It is proved that the most accurate monitoring result can be obtained by joint use of the proposed functions.Публікація Моніторинг комерційного потенціалу об'єктів інтелектуальної власності з використанням тангенціальної функції економічного ефекту(Державний вищий навчальний заклад "Приазовський державний технічний університет", 2014) Косенко, Олександра ПетрівнаУ статті розглянуто теоретичні та методичні засади моніторингу інтелектуальних технологій, основу яких складають об'єкти інтелектуальної власності. Існуючі системи моніторингу розглядають його можливості надзвичайно широко, включаючи антикризовий, екологічний, фінансовий, інноваційний ті інші види моніторингу. Доведено, що теорія і практика економічного моніторингу недостатньо висвітлює його можливості по відношенню до інтелектуальних технологій. Запропонована змістовна послідовність етапів моніторингу ринкової привабливості (комерційного потенціалу) інтелектуальних технологій. Важливим автор вважає той факт, що кожна з пропонованих в даному процесі стадій (етапів) є в певній мірі самостійною. Доведено, що оцінка підприємством ринкових можливостей інтелектуальних технологій, стану їх цільового ринку, кон’юнктурних зрушень на ньому, визначення на ринку своєї позиції відносно товарів-аналогів та товарів-субститутів та визначення можливих перспектив і напрямків інтелектуального розвитку досить ефективно можна проводити з використанням принципів і методів економічного моніторингу. Розроблено методичні положення моніторингу комерційного потенціалу об'єктів інтелектуальної власності з використанням тангенціальної функції економічного ефекту. Доведено, що показники економічного ефекту у розробника (продавця) та споживача (покупця) об'єктів інтелектуальної власності можуть бути відтворені в ході проведення моніторингу з використанням моніторингової тангенціальної функції Ф1. Пропонована функція визначена в інтервалі [-1; +1] і через нелінійність функції Ф1 з'являється можливість відстежити градієнт зміни економічного ефекту від розробки та споживання інтелектуальної технології. Розмір цієї зміни і покладено в основу моніторингу комерційного потенціалу об'єктів інтелектуальної власності.Публікація Інтелектуально-інноваційна діяльність на машинобудівному підприємстві за моделлю "технологічного поштовху"(Одеський національний політехнічний університет, 2020) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Зозуля, Марина ОлегівнаПублікація Методологія інтелектуально-інноваційної діяльності(2020) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Зозуля, Марина ОлегівнаПроведене дослідження дозволило виявити і обґрунтувати сім поколінь організаційного оформлення діяльності зі створення, дистрибуції та споживання інтелектуально-інноваційні технології та розробити пропозиції щодо їх розвитку в сучасних умовах господарювання.Публікація Технологічний важіль інтелектуальних технологій в туристичному бізнесі(Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія ВолодимирівнаВ статті авторами доведено, що технологічний важіль це міра здатності інноваційного туристичного підприємства поширювати передові знання, технології, прикладні ноу-хау (тобто здійснювати трансфер технологій), отримані в процесі створення базового об’єкта інтелектуальної власності, на безліч продуктів для кінцевих користувачів.Публікація Інтелектуальна власність: магістерський курс(ТОВ "Планета-Прінт", 2019) Перерва, Петро Григорович; Борзенко, Володимир Іванович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Ткачов, Максим Михайлович; Перевалова, Людмила Вікторівна; Аврамова, Ольга Євгенівна; Тарасенко (Панасенко), Ірина Анатоліївна; Шуба, Ірина Володимирівна; Косенко, Олександра Петрівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Маслак, Марія ВолодимирівнаВ підручнику викладено основні положення дисциплін магістерського курсу з інтелектуальної власності. Особлива увага приділена питанням економіки, організації та управління процесами створення об’єктів інтелектуальної власності, їх трансферу та комерціалізації, управлінню ефективністю використання на різних етапах життєвого циклу інтелектуального продукту. Детально представлено матеріали по правовій охороні виключних прав та визначенню збитків при їх порушенні. Підручник призначено для студентів технічних, економічних та юридичних університетів, які здійснюють підготовку фахівців в сфері інтелектуальної власності. Велику користь матеріали підручника можуть надати науковцям, аспірантам, менеджерам промислових підприємств, які займаються питаннями інтелектуально-інноваційної діяльності.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »