Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішень
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2007) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Визначено напрями управління асортиментом продукції, комплекси господарських рішень з управління асортиментом продукції. Наведена уніфікована методика сумісного аналізу потреб споживачів, яка дозволяє корегувати параметри продукції згідно новим потребам споживачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Напрями підвищення результативності проведення сумісного аналізу потреб споживачів
    (НТУ "ХПИ", 2008) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна
    Показана можливість уніфікації методики сумісного аналізу потреб споживачів. Наведені основні напрями вдосконалення розрахунків за етапами сумісного аналізу.
  • Ескіз
    Публікація
    Forecasting market needs for new products based on the economic life cycle of goods
    (Academic Society of Michal Baludansky, 2015) Kobielieva, Tetiana; Tkachova, N. P.
    The authors have developed a methodical approach to forecasting market needs for industrial goods on the principles of economic life cycle of the product. Under the economic life cycle of an industrial product, the authors understand the dynamics of production volumes of products during the whole period of his stay in the production program of the enterprise. Proposed and justified a hypothetical curve of the economic cycle of the product, which includes six main stages: product development; development of its production; the first stage of production; modernization of the product; the second stage of production; elimination model. The cyclical nature of industrial production leads to the conclusion that the need for its development also varies cyclically, has its cost-based cycle of life. Moreover, between cycles of life needs and production there is a close relationship that allows the use of historical dynamics of change in time of production and the needs for forecasting demand for new products and to determine the possibilities of its satisfaction through the production. It is proved that the demand for industrial products also has its cycle of life. Interaction life cycles of production and needs allow us to predict these indicators over a long period of time. It is proved that the mathematical modeling of the economic life cycle of an industrial product and demand is the basic definition of the fixing points separating steps. Developed methodical recommendations on determination of the limiting boundaries of the stages of the economic cycle life of the product and the demand for it. Determine the beginning and the end of each of the defined stages. It is proved that the most important characteristic of the economic life cycle of an industrial product and the demand for it is the duration of individual stages of the economic cycle. Recommendations on the definition of these characteristics on the example of production of the main products of power engineering: boilers, steam boilers and pipelines. Developed proposals for the use of the proposed recommendations of the machine-building enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг відносин в контексті комунікаційної діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Майстро, Руслана Григорівна; Редченко, Р. О.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС»
    (НТУ "ХПІ", 2012) Авраменко, Ю. П.; Сударкіна, Світлана Петрівна
    У статті розглянуто важливість та необхідність розробки маркетингової стратегії та її удосконалення. Виявлено мету, завдання маркетингу, а також стратегії даного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії.