Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Економічна безпека у системі діяльності підприємств
    (Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2019) Гаврись, Ольга Олександрівна; Алексєнко, Юлія Сергіївна; Гаврись, Микола Олександрович
    Ринкова економіка створює ситуацію, коли підприємства мусять функціонувати в умовах невизначеності та непередбачуваності. Трансформаційна криза економіки України, що охопила всі сфери і стала суттєвою перешкодою на шляху забезпечення стабільного розвитку держави, вивела на перший план проблеми безпеки підприємницької діяльності, оскільки від успішності роботи кожного окремого суб'єкта господарювання великою мірою залежить ефективність економічних процесів держави в цілому.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка ризику рейдерського захоплення підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2009) Горовий, Дмитро Анатолійович; Нестеренко, В. Ю.
    В статті наведено методику оцінки ризику рейдерського захоплення підприємства на основі бальної оцінки окремих факторів його діяльності та контент-аналізу публікацій за темою дослідження, а також проведена практична апробація отриманих результатів.