Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження ринку електричної енергії України: економічний аспект
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ларка, Людмила Сергіївна; Масюкова, Людмила Олегівна
    Аналіз економічної складової нового ринку електричної енергії дозволяє визначити можливість забезпечення конкурентних переваг підприємства за рахунок зменшення енергомісткості продукції, що є актуальною проблемою дослідження. Мета статті – дослідити можливості нового ринку електричної енергії для підприємств та визначити напрями нарощування їх конкурентних переваг. Новий ринок електричної енергії розглядається як можливість інтегрування енергетичного ринку України в загальноєвропейський простір. Перешкодами на шляху нового ринку електричної енергії є незадовільний стан мереж, небезпека кібератак, залежність від постачальників ресурсів, значний рівень заборгованості на оптовому ринку електричної енергії. В умовах нового ринку електроенергії підприємству доцільно розробляти стратегію в галузі організації електропостачання як частину його стратегічного набору. Лімітування концентрації ризиків та диверсифікація портфелю угод з енергопостачаючими компаніями розглядаються як найбільш ефективні заходи з мінімізації ризиків в системі управління ризиками підприємства на новому ринку електричної енергії. Виділені кон’юнктуроутворюючі фактори на ринку електричної енергії: конкурентна ситуація на ринку, платоспроможність споживачів електричної енергії, інвестиційна привабливість енергетичної галузі, інтенсивність використання альтернативних джерел енергії. Забезпечення конкурентних переваг підприємства в умовах нового ринку електричної енергії досліджується з позиції ресурсного та поведінкового підходів. Оптимізація структури собівартості продукції підприємства за рахунок зменшення енергетичної складової розглядається як частина організаційних заходів з удосконалення управління ресурсним потенціалом підприємства. Зроблено висновок про сприятливий вплив нової конкурентної моделі ринку електричних послуг на суб’єкти цього ринку.