Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Цифровий маркетинг як середовище інтерактивних технологій digital реклами
    (Видавничий дім "Інжек", 2020) Мірошник, Марія Володимирівна; Стрюк, Ліна Олександрівна; Копица, Дарина Олександрівна
    Метою статті є дослідження цифрового маркетингу як середовища для розвитку digital реклами. Розглянуто основні канали цифрового маркетингу, їх інструменти, особливості та тренди сьогодення. Деталізовано, що сприйняття споживачами каналів та інструментів маркетингових комунікацій у digital середовищі залежить від віку користувачів, що підтверджується теорією поколінь X, Y і Z. Визначено, що об’єм digital реклами комунікаційного ринку України протягом 2019 р. зріс на 34%, а, за даними Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), прогноз зростання у 2020 р. складе 31%. Наведено результати дослідження ВРК Advertiser’s Choice (Вибір рекламодавця), за якими складено перелік 10 кращих українських комунікаційних агентств та медіа-агентств. Проведено соціологічні дослідження користувачів цифрового маркетингу вікової категорії покоління X (35–55 років) щодо їх переваг стосовно digital реклами. При цьому встановлено, що 90% респондентів відчувають перевантаження від кількості реклами; їх лояльність до таких каналів її розповсюдження, як комп’ютери та планшети, цифрове TV, інтерактивні екрани та термінали самообслуговування, достатньо висока (8–9 балів), однак ці канали не користуються достатньою довірою у споживачів (5, 6, 6, 7 балів відповідно). Визначено, що 65% респондентів позитивно ставляться до перегляду брендованого контенту, 93% з них готові до перегляду контенту зі згадуванням знаменитостей. Однак приділяти увагу статтям (великим за обсягом), навіть з такими інтерактивними елементами, як зображення, відео, цитати та інфографіка, готові лише 48%. Зроблено висновок про те, що цифровий маркетинг виступає основним напрямком розвитку маркетингу в умовах інформатизації суспільства. Цифрові канали забезпечують ефективність поширення інформації та стають живильним середовищем для розвитку інтерактивних технологій digital реклами.
  • Ескіз
    Публікація
    Нативна реклама як елемент рекламної кампанії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кітченко, Олена Миколаївна; Ібрагімов, Теймур Натікович
    У статті розглядаються питання, пов'язані з використанням нетрадиційних рекламних інструментів. Розвиток інформаційних технологій спричинив за собою створення нових видів реклами з огляду на зниження ефективності основних форматів інтернет-реклами, а саме банерної реклами. Робиться акцент на тому, що стандартна або традиційна реклама, особливо та яка розміщується в мережі Інтернет, втрачає свою популярність. Рекламодавці конкурують за увагу аудиторії через нові канали зв'язку. Робиться акцент, на тому, що сучасний споживач перестає сприймати рекламу в тому форматі, який був популярний ще 5-7 років тому. У споживача виникає так звана «рекламна сліпота». Банерна реклама стає непопулярною і втрачає свою ефективність з кожним днем. Основним трендом на рекламному ринку останніх років стає формат «нативної реклами», який активно застосовується на самих різних ресурсах: від розміщення її у вигляді інформаційних повідомлень в стрічках соціальних мереж до серйозних матеріалів медіа-видань. Нативна реклама досягла великих успіхів завдяки більш широкому використанню людьми цифрових засобів комунікації, таких як комп'ютери та смартфони. Велика частина сучасних рекламних компаній, особливо таких гігантів як Тhe Соcа-Cola Company, Red Bull GmbH, Nіке давно використовують формат нативної реклами в своїй практиці. Також в статті розглянуто витоки виникнення нативної реклами, досліджено визначення поняття нативна реклама. Нативна реклама є поняттям яке відомо вже давно, але своє визначення отримало лише в 2011 році на конференції «Online Media, Marketing, and Advertising Conference». Враховується, що нативна реклама органічно інтегрується в дизайн і контент веб-сторінки, соціальної мережі або мобільного додатку, не викликаючи у користувача ефекту «чужорідного». Розглядаються причини її популярності, її основні ознаки та види. Докладно описані основні існуючі шість типів нативної реклами. Проведено аналіз позитивних і негативних сторін використання такого формату реклами, а також представлений прогноз розвитку даного формату реклами в майбутньому.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовах
    (НТУ "ХПІ", 2014) Косенко, Олександра Петрівна; Грабовенко, Є. В.; Плотніков, Ф. М.
    В статті розглянуті основні переваги і недоліки використання цифрового маркетингу, як нової маркетингової технології. Виявлені особливості даної технології. Подано рекомендації щодо застосування цифрового маркетингу.