Вісник № 67 частина 2

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8814

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості ефективного управління репутацією компанії в мережі Інтернет
    (НТУ "ХПІ", 2013) Ткачова, Надія Петрівна; Пилипенко, Г. С.
    Розглянуті основні поняття управління репутацією в Інтернеті (ORM), переваги проведення заходів щодо побудови і підтримки позитивного іміджу компанії в мережі і складові ефективного ORM. Подано рекомендації щодо роботи з негативними відгуками про компанію в мережі Інтернет.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості факторингу як інструменту мінімізації дебіторської заборгованості
    (НТУ "ХПІ", 2013) Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Ляшенко, Г. П.
    У статті розглянуто теоретичні засади факторингу як одного з найефективніших інструментів підтримки бізнесу в сучасних ринкових умовах. Проаналізовано основні переваги факторингу, як інструменту боротьби із дебіторською заборгованістю.
  • Ескіз
    Публікація
    Ранжування інтелектуально-інноваційних технологій за методом функції бажаності
    (НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Запропоновано методичний підхід до ранжування інтелектуально-інноваційних технологій, в основу якого покладено функцію бажаності Харрінгтона. Використання розроблених пропозицій дозволяє врахувати всі позитивні характеристики інтелектуально-інноваційних технологій (об’єктів інтелектуальної власності) з метою виявлення технологій з найбільшим ринковим потенціалом.
  • Ескіз
    Публікація
    Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій
    (НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Балишева, В. Д.
    В статті розглянуто значення комерціалізації й просування інновацій в Україні та визначено особливості просування інноваційних продуктів на ринок у секторах В2С та В2В. Зроблено висновки про ефективний комплекс просування інноваційних продуктів.
  • Ескіз
    Публікація
    Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій
    (НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Старицька, Н. Ю.
    Розглянуті основні поняття краудсорсингу та краудфандінгу, як нової маркетингової технології. Виявлені основні переваги та недоліки даного методу. Подано рекомендації щодо поліпшення роботи з краудсорсинг, краудфандінгу.