Вісник № 67 частина 2
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8814
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Публікація Особливості ефективного управління репутацією компанії в мережі Інтернет(НТУ "ХПІ", 2013) Ткачова, Надія Петрівна; Пилипенко, Г. С.Розглянуті основні поняття управління репутацією в Інтернеті (ORM), переваги проведення заходів щодо побудови і підтримки позитивного іміджу компанії в мережі і складові ефективного ORM. Подано рекомендації щодо роботи з негативними відгуками про компанію в мережі Інтернет.Публікація Особливості факторингу як інструменту мінімізації дебіторської заборгованості(НТУ "ХПІ", 2013) Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Ляшенко, Г. П.У статті розглянуто теоретичні засади факторингу як одного з найефективніших інструментів підтримки бізнесу в сучасних ринкових умовах. Проаналізовано основні переваги факторингу, як інструменту боротьби із дебіторською заборгованістю.Публікація Ранжування інтелектуально-інноваційних технологій за методом функції бажаності(НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро ГригоровичЗапропоновано методичний підхід до ранжування інтелектуально-інноваційних технологій, в основу якого покладено функцію бажаності Харрінгтона. Використання розроблених пропозицій дозволяє врахувати всі позитивні характеристики інтелектуально-інноваційних технологій (об’єктів інтелектуальної власності) з метою виявлення технологій з найбільшим ринковим потенціалом.Публікація Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій(НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Балишева, В. Д.В статті розглянуто значення комерціалізації й просування інновацій в Україні та визначено особливості просування інноваційних продуктів на ринок у секторах В2С та В2В. Зроблено висновки про ефективний комплекс просування інноваційних продуктів.Публікація Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій(НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Старицька, Н. Ю.Розглянуті основні поняття краудсорсингу та краудфандінгу, як нової маркетингової технології. Виявлені основні переваги та недоліки даного методу. Подано рекомендації щодо поліпшення роботи з краудсорсинг, краудфандінгу.