Кафедра "Загальна економічна теорія"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1740
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/oet
Сучасна назва – кафедра "Загальна економічна теорія", первісна назва – кафедра "Політична економія".
Кафедра "Політична економія" була створена у 1950 році. У її джерел стояв видатний економіст академік Олексій Матвійович Румянцев.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор та 9 кандидатів економічних наук; 1 співробітник має звання професора, 9 – доцента.
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Маркетингова діяльність підприємств(2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія ВадимівнаУ навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Публікація Менеджмент, маркетинг та інтелектуальний капітал в глобальному економічному просторі(ТОВ "Цифрова друкарня № 1", 2012) Перерва, Петро Григорович; Савченко, Ольга Ігорівна; Товажнянський, Вячеслав Леонідович; Архієреєв, Сергій Ігоревич; Андрєєва, Наталя Миколаївна; Баланюк, Сергій Іванович; Барун, Марина Вікторівна; Березянко, Тамара Володимирівна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Гончаренко, Тетяна Петрівна; Гусенко, Ольга Сергіївна; Д'яконова, Ірина Іванівна; Дзвінчук, Дмитро Іванович; Данько, Тарас Володимирович; Доценко, Сергій Ілліч; Дорошук, Ганна Анатоліївна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Жук, Ольга Іванівна; Захарова, Яна Олександрівна; Івашків, Ірина Миколаївна; Капаруліна, Ірина Миколаївна; Касаткіна, Марина Володимирівна; Косенко, Олександра Петрівна; Івашків, Тарас Степанович; Квятковська, Любов Абрамівна; Кириченко, Оксана Сергіївна; Кононенко, Яна Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Кравець, Андрій Валерійович; Лопаткіна, Ірина Вікторівна; Лебедєв, Ігор Васильович; Малєй, Ольга Вікторівна; Маслак, Ольга Іванівна; Міненко, Володимир Леонідович; Молодченко, Таїсія Геннадіївна; Мірошниченко, Ганна Олександрівна; Немчук, Оксана Володимирівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Нікітіна, Аліна Вадимівна; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Остапчук, Вікторія Валентинівна; Петренко, Віктор Павлович; Побережний, Роман Олегович; Побігун, Сергій Андрійович; Полякова, Наталія Сергіївна; Савченко, Катерина Вікторівна; Сусліков, Станіслав Вячеславович; Степанова, Олена Володимирівна; Сьомкіна, Тетяна Віталіївна; Тимофєєва, Катерина Олександрівна; Ткачов, Максим Михайлович; Токар, Інна Іванівна; Топій, Ірина Ігорівна; Ткачова, Надія Петрівна; Усов, Максим Анатолійович; Хворост, Оксана Олексіївна; Чубай, Володимир Миколайович; Шевченко, Олена ОлександрівнаМонографія присвячена дослідженню особливостей інструментарію формування економічного простору в умовах глобальних інтеграційних процесів. Авторами узагальнений вітчизняний і зарубіжний досвід переходу до інноваційного типу економічного розвитку, розроблені науково-методичні рекомендації по вдосконаленню організаційно-економічних механізмів менеджменту, маркетингу, інтелектуального капіталу в період трансформаційних перетворень. Особлива увага приділена теоретичному осмисленню сучасних управлінських теорій, питанням розвитку адаптивних організаційних форм, управлінню процесами інноваційних перетворень, розробки, виробництва і збуту з урахуванням галузевої, регіональної та структурно-функціональної специфіки. Висвітлені підходи з вирішення питань актуальних трансформацій на ринках праці, фінансів, інтелектуальної власності, товарів та послуг, засобів виробництва. Розглянуті питання забезпечення конкурентоспроможності, сталого розвитку, економічної та екологічної безпеки як запоруки переходу підприємств, міст, регіонів, країни в цілому до економіки знань та суспільства знань. Книга призначена для менеджерів підприємств та організацій, фахівців з державного управління, науковців, викладачів, аспірантів і студентів, що займаються дослідженнями проблем інтеграційних процесів, економічної діяльності, управління людськими ресурсами, корпоративної-соціальної відповідальності, комерціалізації технологій, економічних реформ.