Кафедра "Загальна економічна теорія"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1740
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/oet
Сучасна назва – кафедра "Загальна економічна теорія", первісна назва – кафедра "Політична економія".
Кафедра "Політична економія" була створена у 1950 році. У її джерел стояв видатний економіст академік Олексій Матвійович Румянцев.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор та 9 кандидатів економічних наук; 1 співробітник має звання професора, 9 – доцента.
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Мікроекономіка"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Волоснікова, Наталія Миколаївна; Решетняк, Наталя Борисівна; Яцина, Вікторія ВалентинівнаВиконання розрахункової роботи з дисципліни «Мікроекономіка» є однією з складових частин навчального процесу і являє собою важливий елемент вивчення дисципліни. Це один із видів індивідуальних завдань науково-дослідного характеру, який має на меті не лише поглиблення, узагальнення і закріплення знань студентів з навчальної дисципліни «Мікроекономіка», а й застосування їх при вирішенні конкретного завдання моделювання поведінки ринкових суб’єктів в ринковій економіціПублікація Методичні вказівки до виконання розрахункових завдань та рефератів з дисципліни "Макроекономіка"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Абрамов, Федір Володимирович; Волоснікова, Наталія Миколаївна; Губанова, Ніно Нодарівна; Решетняк, Наталя БорисівнаРозрахункові завдання складені по матеріалах таких тем з курсу «Макроекономіка», як: «Основні макроекономічні показники», «Ринок товарів» й «Ринок праці». Вони складаються зі трьох частин. Перша - це п‘ять розрахункових тестів, зроблених за принципом «знайти одну вірну відповідь». Але - це тести з поясненнями, алгоритмом вирішення. Таким чином, обрану відповідь в кожному тесті потрібно обґрунтувати теоретично і показати хід вирішення. Друга частина завдання - це рішення задачі. Вона передбачає знання таких проблем, як: розрахунок валового внутрішнього продукту /ВВП/ країни за двома методами: по національних доходах та по національних витратах; вміння переходити від ВВП до чистого внутрішнього продукту, національному доходу, особистому доходу та доходу у розпорядженні. Ще одним питання є розрахунок потенційного ВВП, який пов‘язаний з циклічним безробіттям завдяки формулі закону Оукена. Варіант розрахункового завдання обирається за номером студента у списку студентської групи. Кількість балів за виконання кожної частини завдання вказана.Публікація Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Мікроекономіка"(2022) Архієреєв, Сергій Ігоревич; Волоснікова, Наталія Миколаївна; Решетняк, Наталя БорисівнаВиконання курсової роботи з дисципліни «Мікроекономіка» є однією з складових частин навчального процесу і являє собою важливий елемент вивчення дисципліни. Це один із видів індивідуальних завдань науково-дослідного характеру, який має на меті не лише поглиблення, узагальнення і закріплення знань студентів з навчальної дисципліни «Мікроекономіка», а й застосування їх при вирішенні конкретного завдання моделювання поведінки ринкових суб’єктів в ринковій економіці.Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи за курсом "Мікроекономіка"(2021) Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Волоснікова, Наталія Миколаївна; Губанова, Ніно Нодарівна; Климова, Світлана Олегівна; Максименко, Яна Анатоліївна; Митрофанова, Анастасія Сергіївна; Решетняк, Наталя Борисівна; Яцина, Вікторія ВалентинівнаСамостійна пізнавальна робота студентів – важлива і незамінна складова навчального процесу. Її доцільна організація дає здобувачам вищої освіти ефективну можливість успішно опановувати нові знання, формувати й закріплювати необхідні для майбутньої професійної діяльності компетентності, сприяє активізації пізнавального інтересу студентів, становленню у них стійкої позитивної мотивації навчання, підвищенню їхньої економічної культури. У даному навчально-методичному виданні здійснено спробу оновлення погляду на самостійну роботу з точки зору використання дистанційних освітніх технологій, збільшення частки творчої та пошуково-дослідницької діяльності студентів.Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи за курсом "Макроекономіка"(2021) Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Волоснікова, Наталія Миколаївна; Губанова, Ніно Нодарівна; Климова, Світлана Олегівна; Максименко, Яна Анатоліївна; Митрофанова, Анастасія Сергіївна; Решетняк, Наталя Борисівна; Яцина, Вікторія ВалентинівнаСамостійна пізнавальна робота студентів – важлива і незамінна складова навчального процесу. Її доцільна організація дає здобувачам вищої освіти ефективну можливість успішно опановувати нові знання, формувати й закріплювати необхідні для майбутньої професійної діяльності компетентності, сприяє активізації пізнавального інтересу студентів, становленню у них стійкої позитивної мотивації навчання, підвищенню їхньої економічної культури. У даному навчально-методичному виданні здійснено спробу оновлення погляду на самостійну роботу з точки зору використання дистанційних освітніх технологій, збільшення частки творчої та пошуково-дослідницької діяльності студентів.Публікація Мікроекономіка(ФОП Іванчеко І. С., 2020) Волоснікова, Наталія Миколаївна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Решетняк, Наталя БорисівнаНавчальний курс "Мікроекономіка" є одним із сталих курсів аналітичної економіки, який відіграє роль базової дисципліни з-поміж інших навчальних курсів економічної спрямованості. Мета даного навчально-методичного видання полягає у підготовці студентів до підсумкової перевірки знань і вмінь з курсу "Мікроекономіка" шляхом їхньої участі у першому етапі профільної олімпіади на рівні університету. У розробці пропонуються три види завдань, які традиційно складають зміст всеукраїнського етапу зазначеної олімпіади – тести, задачі й творчі вправи. Різноманітність завдань забезпечує досягнення кількох цілей навчання. Так, пошук правильних відповідей на тести дає можливість покращити теоретичні знання, зокрема, зрозуміти зміст основних понять і законів економічної науки. Розв’язання задач дає студентам можливість набути, вдосконалити і застосувати не лише економічні, а й математичні знання і навички. Творчі завдання спрямовані на формування особистої критичної думки майбутнього фахівця, його схильності до креативного підходу при розв’язанні тієї або іншої актуальної проблеми. У своїй сукупності завдання, які містить видання, сприяють формуванню комплексу компетентностей, що передбачає навчальна програма курсу "Мікроекономіка". Важливою умовою успішного виконання зазначених завдань є не лише ефективне опанування базовими знаннями і вміннями, а й вивчення додаткових джерел інформації, що містить посібник "Курс мікроекономіки" за редакцією професора С. І. Архієреєва.Публікація Макроекономіка(ФОП Іванчеко І. С., 2020) Волоснікова, Наталія Миколаївна; Губанова, Ніно Нодарівна; Решетняк, Наталя БорисівнаНавчальний курс "Макроекономіка" є одним із сталих курсів аналітичної економіки, який відіграє роль базової дисципліни з-поміж інших навчальних курсів економічної спрямованості. Мета даного навчально-методичного видання полягає у підготовці студентів до підсумкової перевірки знань і вмінь з курсу «Макроекономіка» шляхом їхньої участі у першому етапі профільної олімпіади на рівні університету. У розробці пропонуються три види завдань, які традиційно складають зміст всеукраїнського етапу зазначеної олімпіади – тести, задачі й творчі вправи. Різноманітність завдань забезпечує досягнення кількох цілей навчання. Так, пошук правильних відповідей на тести дає можливість покращити теоретичні знання, зокрема, зрозуміти зміст основних понять і законів економічної науки. Розв’язання задач дає студентам можливість набути, вдосконалити і застосувати не лише економічні, а й математичні знання і навички. Творчі завдання спрямовані на формування особистої критичної думки майбутнього фахівця, його схильності до креативного підходу при розв’язанні тієї або іншої актуальної проблеми. У своїй сукупності завдання, які містить видання, сприяють формуванню комплексу компетентностей, що передбачає навчальна програма курсу "Макроекономіка". Важливою умовою успішного виконання зазначених завдань є не лише ефективне опанування базовими знаннями і вміннями, а й вивчення додаткових джерел інформації, що містить посібник "Макроекономіка" за редакцією професораС. І. Архієреєва.