Кафедра "Загальна економічна теорія"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1740
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/oet
Сучасна назва – кафедра "Загальна економічна теорія", первісна назва – кафедра "Політична економія".
Кафедра "Політична економія" була створена у 1950 році. У її джерел стояв видатний економіст академік Олексій Матвійович Румянцев.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор та 9 кандидатів економічних наук; 1 співробітник має звання професора, 9 – доцента.
Переглянути
18 результатів
Результати пошуку
Документ Моделирование потребительской, производственной, интеллектуальной и кадровой составляющей международного бизнеса(Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петр Григорьевич; Максименко, Яна Анатольевна; Сокол, Екатерина Михайловна; Гарник, Людмила Петровна; Климова, Светлана ОлеговнаРазработан и обоснован ранжированный перечень факторов, препятствующих развитию технологической составляющей инновационного потенциала промышленности Украины. Главными факторами, препятствующими международной инновационной деятельности, были и остаются финансовые – недостаток собственных средств, а также финансовой поддержки со стороны государства. Доказано, что современное состояние экономики наличие ресурсного потенциала на предприятии еще не свидетельствует об эффективности деятельности предприятия. Эффективная деятельность предприятия обеспечивается в первую очередь за счет качества использования ресурсного потенциала. Инвестиции в ресурсы являются формой оптимального капитала, известно, что их качество позволяет уменьшить потери, повысить эффективность производства.Публікація Інноваційні моделі управління персоналом в міжнародному бізнесі(Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна; Климова, Світлана ОлегівнаУ статті розглянуті питання виявлення і обґрунтування факторів, які визначають місткість, структуру і основні сегменти ринку праці в міжнародному бізнесі. Запропоновані моделі управління персоналом в міжнародному бізнесі включають в себе ряд послідовних етапів, алгоритм виконання яких дозволяє отримати в достатній мірі обґрунтовані результати.Публікація Marketing prerequisites for entering the enterprise in the international market of information technologies(ТЕС, 2020) Pererva, P. G.; Maksymenko, Yana; Sokol, KaterynaIt is substantiated that for a successful entry into the world market, an information enterprise needs to solve a number of important issues: to determine the desired and most attractive market segment that corresponds to the material capabilities of the enterprise; risks; choose the time to market; assess the scale of market entry; substantiate the way (form) of entering the international market. It is recommended to build a future strategy of the information enterprise in the international market using the concept of three horizons: the first horizon reflects the work of the enterprise to further improve the existing information product; the second horizon reflects the work of the enterprise to find new sources of profit; the third horizon reflects the capabilities of the enterprise, given the availability of the required amount of material and intellectual resources, access to international markets with a progressive information product developed on the basis of the blockchain.Публікація Міжнародний досвід комерціалізації результатів інтелектуальної діяльності(2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Гарник, Людмила Петрівна; Сокол, Катерина Михайлівна; Климова, Світлана ОлегівнаПублікація Інтелектуально-інноваційна діяльність України в контексті вимог європейського співтовариства(2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна; Климова, Світлана ОлегівнаПублікація Дослідження джерел фінансування інновацій в міжнародній діяльності підприємства(2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна; Климова, Світлана ОлегівнаПублікація Міжнародна економіка: основні поняття(2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Климова, Світлана Олегівна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила ПетрівнаМіжнародна економіка (як наука) - це частина теорії ринкової економіки, що вивчає закономірності взаємодії господарюючих суб'єктів різної державної приналежності в області міжнародного обміну товарами, руху факторів виробництва, формування і фінансування міжнародної економічної політики. Міжнародна економіка (як явище) - сукупність національних економік країн світу і економічних взаємозв'язків (відносин) між ними. У тексті лекцій розглядаються основні поняття, міжнародної економіки в туристичній індустрії та міжнародних економічних відносинах. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальностями 292 "Міжнародні економічні відносини" та 242 "Туризм" денної та заочної форм навчання.Публікація Технології інтернет-маркетингу в міжнародному бізнесі(ТЕС, 2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна; Климова, Світлана ОлегівнаПублікація Маркетингова діяльність підприємств(2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія ВадимівнаУ навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Документ Стратегии инновационного развития экономики. Часть 2. Стратегические ориентиры развития инновационной деятельности(ТОВ "Щедра садиба плюс", 2013) Перерва, Петр Григорьевич; Савченко, Ольга Игоревна; Архиереев, Сергей Игоревич; Баранник, Вячеслав Алексеевич; Бояринова, Екатерина Александровна; Верютина, Виктория Юрьевна; Гросул, Виктория Анатольевна; Дунская, Алла Рашидовна; Квятковская, Любовь Абрамовна; Кобелева, Татьяна Александровна; Косенко, Александра Петровна; Кулиничев, Петр Константинович; Македон, Вячеслав Владиславович; Малюкина, Дарья Игоревна; Мамаева, Анна Сергеевна; Мартыненко, Марина Викторовна; Маслак, Ольга Ивановна; Немцов, Александр Владимирович; Нестеренко, Роман Александрович; Остапчук, Виктория Валентиновна; Отливанская, Наталья Викторовна; Побережная, Екатерина Викторовна; Рубец, Дмитрий Сергеевич; Синиговец, Ольга Николаевна; Ткачев, Максим Михайлович; Ткачева, Надежда Петровна; Товажнянский, Вячеслав Леонидович; Чисарик, Миклош; Яблонская-Агу, Наталия ЛеонидовнаРассмотрены вопросы методологического и методического обеспечения инновационных процессов устойчивого развития, практических задач инновационных стратегий, актуальные аспекты инновационного развития, инновационные решения и стратегии формирования кадрового потенциала, а также исследованы отраслевые, региональные и структурно-функциональные особенности инноваций. Монография рекомендуется всем тем экономистам (студентам, аспирантам, преподавателям, специалистам), кто занимается исследованием проблем инновационного развития, управлением инновационными процессами, вопросами экономической динамики. В книге представлены интересные выводы и идеи, с которыми будет полезно ознакомиться представителям фирм и компаний, которые работают в условиях жесткой конкуренции.