2016

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21405

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    The formation of anti-crisis program of the industrial enterprise based on innovative monitoring
    (NTU"KhPI", 2016) Pererva, P. G.; Kobielieva, Tetiana
    The mechanism antisavage management and sustainable development engineering pidpriemstva. Conducted analytical research of existing methods of restructuring and reorganizing industrial enterprises. The original classification of methodological approaches to the sustainable development of industrial enterprises the recommendations for justification of the most significant indicators of diagnostics of the crisis state machine-building enterprise with the use of correlation and regression analysis. Developed a comprehensive system of crisis monitoring through the use of trigonometric functions, which includes the most significant indicators and allows to mathematically reasonable intervals and in the anti-crisis terms to interpret the economic results of the company.
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг продукції промислових підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2016) Ковальов, Євген Володимирович; Давидюк, Тетяна Вікторівна; Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    У статті розглянуто питання створення механізму формування та оцінки конкурентних переваг промислового підприємства. Завданням статті є розробка пропозицій щодо моделювання конкурентної переваги, прогнозування зміни сили конкурентної переваги за етапам и його життєвого циклу.
  • Ескіз
    Документ
    Marketing characteristics of the innovation and investment activity of the enterprise
    (НТУ "ХПІ", 2016) Pererva, P. G.
    Studied marketing characteristics of the innovation and investment activity of industrial enterprise. It is proved that wines characteristics of the demand for innovation is the speed at which innovation spreads among the companies. This parameter characterizes increase of the new product, increasing demand, winning it all new and new areas of consumption it is Proposed to divide innovations into two groups: with extensive and intensive nature of distribution in the market. The intensity and extensiveness of distribution are to avoid the most progressive scientific and technical ideas after its practical materialization in a specific product. In the initial stages of the innovation life cycle to a greater extent inherent in the intensive propagation and then to an increasingly greater extent manifested extensive that by the end of the life cycle of innovation already is usually determining. The main factors that determine the size of market demand for new products. Special attention is paid to the size of the firm, the payback period of innovation, the existence of the patent system, the characteristics of the market segment.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток організаційних структур управління машинобудівними підприємствами
    (НТУ"ХПІ", 2016) Ковальов, Євген Володимирович; Заруба, Віктор Яковлевич; Ткачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович
    У статті доведено, що організаційні системи управління промисловими підприємствами мають високий рівень економічної небезпеки. Обгрунтовано, що перспективною організаційною формою підприємства, спроможного забезпечити інноваційний розвиток, конкурентоспроможність на світових ринках і зміцнення економічної безпеки вітчизняних промислових піджприємств, є корпоративна форма організації виробництва.
  • Ескіз
    Публікація
    Венчурна діяльність промислового підприємства та внутрішньофірмова комерціалізація технологій на засадах інтрапренерства
    (НТУ "ХПІ", 2016) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна
    У статті викладено організаційно-економічні засади використання внутрішньофірмового підприємництва (інтрапренерства) для вирішення питання трансферу комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій, створених на даному підприємстві. Запропоновано методичні положення щодо створення організаційно-економічного механізму управління венчурною діяльністю та внутрішньо фірмовим трансфером інтелектуальних технологій на підприємствах машинобудівного комплексу.
  • Ескіз
    Документ
    Цінова політика підприємства та її вплив на ринкову кон’юнктуру та конкурентоспроможність продукції
    (НТУ "ХПІ", 2016) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    У статті розроблені положення цінової політики промислового підприємства, сформовані наукові основи її впливу на рівень ринкової кон'юнктури і рівень конкурентоспроможності промислової продукції. Обгрунтовані основні групи чинників, визначальну конкурентоспроможність і кон'юнктуру ринку продукції електротехнічних підприємств. Запропонована методика експертної оцінки кількісної величини цих чинників.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова політика і стратегія збуту інновацій на ринку промислової продукції
    (НТУ "ХПІ", 2016) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Розглянуто основні фактори, що визначають сутність маркетингової стратегії збуту інноваційної продукції, розмір ринкового попиту на нові товари. Особливу увагу приділено розміру фірми, термінам окупності інновацій, наявності патентної системи, особливостям сегменту ринку. Запропоновано розділити всі нововведення на дві групи: що мають екстенсивний і інтенсивний характер поширення на ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Якість інноваційної продукції як складова маркетингової політики та конкурентоспроможності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2016) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    У статті розглянуто методичні підходи до визначення рівня якості продукції. Проведено детальний аналіз розвитку підходів до управління якістю продукції на протязі останнього сторіччя. Розглянуто п’ять основних підходів, які в економічній літературі дістали назву "п’ять зірок якості". Сформовано рекомендації по забезпеченню якості інноваційної продукції на сучасному етапі розвитку вітчизняної економіки. Запропоновано здійснювати забезпечення рівня якості інноваційної продукції як складової маркетингової політики підприємства, що забезпечує йому відповідний рівень конкурентоспроможності як на національному, так і на зовнішньому ринках.
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетингом інноваційної продукції на засадах життєвого циклу товара
    (НТУ "ХПІ", 2016) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Розглянуто актуальні проблеми формування потреби в електротехнічних виробах на різні напрямки споживання. Запропоновано алгоритм рішення поставленої задачі з використанням методів кластерного аналізу споживачів. Запропоновано виділення найбільш характерних сегментів ринку із зазначенням ведучої ланки сегмента, яка в основному і формує потребу в електротехнічних виробах.