Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Документ
    Особливості організації професійної підготовки майбутніх педагогів вищої школи в умовах надзвичайно віддаленого навчання
    (ФОП Бровін О. В., 2020) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Бикова, М. В.
  • Ескіз
    Документ
    Вимоги ринку праці та освітні практики набуття "soft skills" здобувачами освіти другого та третього рівня підготовки спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки
    (ФОП Бондаренко М. О., 2021) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    У тезах обґрунтовано необхідність цілеспрямованого набуття «soft skills» майбутніми викладачами вищої школи як складової їхньої професійної спрямованості. Розглядаються освітні практики формування «soft skills» здобувачів освіти другого та третього рівня підготовки спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність, місце та риси педагогічної творчості у підготовці здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання
    (Інститут психології і підприємництва, 2023) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Сидоренко, Олександр Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Методологія і логіка науково-педагогічної діяльності у вищій технічній школі"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Освітній компонент (ОК) є одним з основних у вибірковій частині навчального плану. Він призначений для формування у аспірантів теоретичних і практично-процесуальних знань та педагоічних компетенцій у вищі, що безпосередньо полягає в розумінні й використанні методів, принципів й способів наукового пізнання, мети і функцій педагогічної діяльності, послідовності етапів у здійсненні науково-педагогічної діяльності (логіки навчального процесу, логіки навчального предмету, логіки педагогічного контролю), яка передбачає всебічну апробацію та застосування ефективних інноваційних педагогічних технологій, удосконалення змісту та методик викладання матеріалу професійно орієнтованих і спеціальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх конкурентоспроможних фахівців, знаходити рішення у професії. Це видання містить програму, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з ОК «Методологія і логіка науково-педагогічної діяльності у вищій технічній школі» для підготовки здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії» усіх спеціальностей підготовки в технічному університеті та усіх форм навчання. Структурно ця робота складається з шости основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі ОК; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання аспірантів; організацію самостійної роботи аспірантів. У другому розділі розкрито програму ОК. У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питань самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. П’ятий розділ містить індивідуальне завдання. У шостому розділі подано контрольні запитання для підготовки до складання заліку з ОК. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, що може бути корисним для аспіранта при самостійному вивченні тем з цього освітнього компоненту.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Основи педагогіки вищої школи"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Освітній компонент (ОК) є одним з основних у вибірковій частині навчального плану. Він призначена для формування у аспірантів теоретичних і практично-процесуальних знань щодо здійснення науково-педагогічної діяльності в умовах вищих навчальних закладів, набуття знань методологічних основ науково-педагогічної діяльності, досвіду готовності майбутнього викладача до науково-педагогічної діяльності у вищі, організації навчального процесу, проектуванню змісту освітньої програми та інноваційних педагогічних технологій як найважливіших складових професійної підготовки майбутніх конкурентоспроможніх фахівців та їх апробації в навчальному процесі підготовки майбутніх фахівців, організації професійного виховання та педагогічного контролю особистісно-професійного потенціалу студентів у вищій школі. Це видання містить програму, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з ОК «Основи педагогіки вищої школи» для підготовки здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії» усіх спеціальностей підготовки в технічному університеті та усіх форм навчання. Структурно ця робота складається з шости основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі ОК; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання аспірантів; організацію самостійної роботи аспірантів. У другому розділі розкрито програму ОК. У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питань самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. П’ятий розділ містить індивідуальне завдання У шостому розділі подано контрольні запитання для підготовки до складання заліку з ОК. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, що може бути корисним для аспіранта при самостійному вивченні тем з цього освітнього компоненту.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Моніторинг та педагогічний контроль в системі освіти"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Освітній компонент (ОК) «Моніторинг та педагогічний контроль в системі освіти» є одним з вибіркових фахових у нормативній частині навчального плану підготовки для здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. ОК призначений для формування у аспірантів систематизованих знань із теоретичних аспектів освітнього моніторингу, принципів, функцій, видів, механізму контролю й відстеження якості освіти у вищій школі та формування практичних вмінь ефективного використання основ теорії педагогічного вимірювання, інтерпретації результатів дослідження, їх апробації та впровадження в практику на засадах академічної доброчесності. Це видання містить програму, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з ОК «Моніторинг та педагогічний контроль в системі освіти» для здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. Структурно ця робота складається з п’яти основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі ОК; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання аспірантів; організацію самостійної роботи аспірантів. У другому розділі розкрито програму ОК, зміст ОК. У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питань самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік завдань для контролю знань. У п’ятому розділі подано контрольні запитання для іспиту з ОК. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для аспірантів при самостійному вивченні тем з цього ОК.