Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток мовних компетенцій у студентів-соціологів(2020) Землякова, Олена Олександрівна; Нетецька, Тетяна Миколаївна; Неустроєва, Гелена Олегівна; Саліонович, Людмила МиколаївнаСьогодні, зважаючи на великий обсяг різноманітного тематичного і граматичного матеріалу, що має засвоїти студент при навчанні англійської мови, особлива увага приділяється створенню додаткового навчально-методичного забезпечення, спрямованого на самостійне вивчення англійської мови студентами. Методичні вказівки призначені для розвитку та формування відповідних граматично-комунікативних навичок студентів соціологів 1 – 2 курсів. Вони містять граматичні вправи з основних тем граматики англійської мови. Структура методичних вказівок складається з двох частин, засвоєння змісту кожної з яких передбачається протягом навчального семестру і може застосовуватися для самостійного використання студентами. Мета вказівок – максимально наблизити теоретичний курс граматики до практичного оволодіння англійською мовою.Документ Позааудиторне читання фахової літератури(2020) Землякова, Олена Олександрівна; Нетецька, Тетяна Миколаївна; Неустроєва, Гелена Олегівна; Саліонович, Людмила МиколаївнаАктуальність створення методичних вказівок полягає у можливості продовжувати опановувати мову поза основним навчанням, одночасно отримуючи додаткові відомості й цікаву інформацію про ті чи інші явища, процеси, знайомлячись з особливостями вживання певних граматичних та лексичних конструкцій у відповідному контексті. Мета методичних вказівок – навчити студентів швидко отримувати інформацію з тексту. Оволодіння навичкою ознайомлювального читання проходить в два етапи. Спочатку студенти вчаться орієнтуватися в тексті за змістом з опорою на: а) граматичні та лексичні елементи; б) логіко-смислові зв'язки (слова-сигнали), композиційну структуру тексту; в) фонові знання студентів. Такі опори допомагають знайти потрібну інформацію. Далі відбувається вдосконалення навичок швидкого вилучення інформації і виробляється вміння переносити сформовані навички на тексти за фахом.