Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 25
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до ранжування інтелектуально-інноваційних технологій інновацій
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    В основу пропонованої моделі ранжування інноваційних технологій покладено цілісне уявлення про їх готовність до комерціалізації науковими колективами промислових підприємств, що в сучасних реаліях стає своєрідним фундаментом для інноваційного розвитку, формування людського капіталу, зростання якості життя та трансформацій у суспільстві Пропонована модель – це сукупність завершених процесів оцінки технологічної, організаційно-виробничої та ринкової готовності інноваційної технології до комерціалізації.
  • Ескіз
    Публікація
    Класифікація моделей комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій та аналіз їх еволюції
    (Український державний університет залізничного транспорту, 2023) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна; Євсєєв, Андрій Сергійович; Кобєлєва, Анна Валеріївна
    В статті розглянуто важливість та актуальність передачі інтелектуально-інноваційних технологій на комерційних або безкоштовних засадах. Проведено аналіз існуючих моделей комерціалізації технологій за значний ретроспективний період, виділяючи серед них еволюційні признаки, які дозволять зробити висновок про наявність тенденцій їх розвитку та покращення. Розроблено методичні підходи до класифікації моделей комерціалізації інтелектуально-інноваційних технології, що дозволяє надати наукове обґрунтування окремим групам моделей комерціалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості комерціалізації креативних інтелектуальних технологій
    (2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що для детальнішої характеристики креативної інтелектуальної технології як результату надзвичайно важливим є оцінювання рівня її новизни. Таку оцінку запропоновано надавати, використовуючи різні показники (критерії). До них слід віднести рівень новизни (радикальності) технології, тип чи масштаб новизни.
  • Ескіз
    Документ
    Вимоги до комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Комерціалізація науково-технічних розробок істотно орієнтована на різні вимоги нетехнічного характеру: ринок, інвестори, конкретні покупці. Вимоги ринку - це вимоги до доступності різноманітної маркетингової інформації, яка стосується науково-технічних пріоритетів у своїй країні та за її межами розвитку в таких сферах, як основні галузі, споживання, експорт та імпорт товарів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження процесного характеру комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Виявлено, що в наявних визначеннях відсутня спроба поєднати в терміні «комерціалізація» організаційну і економічну складові цього процесу. Неможливо представити процеси введення в господарський обіг інноваційно-інтелектуальних технологій без паралельного проведення організаційних заходів і економічної оцінки цих процесів.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми комерціалізації інтелектуальної власності в Україні
    (ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Комерціалізація об’єктів інтелектуальної власності та їх впровадження є актуальною проблемою подальшого економічного зростання національної економіки України. Від наявності науково-технічних розробок та об’єктів інтелектуальної власності залежить вирішення питань модернізації промисловості, нової індустріалізації, забезпечення інноваційного розвитку, розумного зростання.
  • Ескіз
    Документ
    Етапи комерціалізації інтелектуальних та інноваційних технологій
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що процес комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій полягає в виділенні ряду етапів, проходження яких призводить до їх трансформації в ефективні технології, які надають їх власникам певні комерційні переваги.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління стратегіями комерціалізації інтелектуальних технологій
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського", 2023) Маслак, Марія Володимирівна; Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    У статті розглянуто теоретико-методологічні засади формування та використання стратегій комерціалізації інтелектуальних технологій. Для практичного використання запропоновано шість базових стратегій, які знайшли найбільш широке використанні в практиці введенні в господарський обіг результатів інноваційної діяльності промислових підприємств. До таких стратегій авторами віднесено використання інтелектуальних технологій у власному виробництві; продаж прав власності; ліцензування; стратегічний альянс; спільне підприємство; створення виділеного підприємства. Розглянуто науково-методичну сутність кожної з пропонованих стратегій комерціалізації, сформовано блок-схему використання їх в практичній діяльності. Особливу увагу приділено розгляду стратегії комерціалізації інтелектуальних технологій з використанням виділених підприємств у формі спін-офф або спін-аут (spin-off / spin-out), що потребує окремого обговорення через відмінності у визначеннях.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми комерціалізації інноваційних технологій
    (2022) Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Доведено, що на процес комерціалізації інновацій впливає і глобальна економічна криза та війна росії проти нашої країни, оскільки нестабільний стан світової економіки та суттєве порушення енергетичної інфраструктури негативно впливає на впровадження інновацій. Це пояснюється бажанням підприємств мінімізувати свої інноваційні ризики.
  • Ескіз
    Публікація
    Методологічні засади маркетингового забезпечення комерціалізації інтелектуальної власності
    (Одеський національний політехнічний університет, 2022) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна; Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Розглянуто теоретико-методологічні питання маркетингового забезпечення інтелектуальних технологій. Проведено дослідження сутності терміну «інтелектуальна власність» та на основі узагальнення існуючих пропозицій різних дослідників надано авторське визначення цієї дефініції. Категорію «інтелектуальна власність» запропоновано розуміти як систему відносин, що виникають у процесі створення та використання інтелектуального продукту, а також розподілу результатів цього використання. У цьому визначенні поєднані ключові складові системи відносин власності: права володіння, користування та розпорядження об'єктами власності, а також головна характеристика об'єктів – їхня приналежність до інтелектуального продукту. Основною складовою маркетингового забезпечення інтелектуально-інноваційних технологій визначено ступінь та ефективність їх комерціалізації.