Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові засади формування ринку інноваційно-інтелектуальних продуктів
    (Рівненський державний гуманітарний університет, 2022) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна
    Запропоновано організаційну модель ринку інтелектуальних технологій, яка включає в себе джерела попиту і джерела пропозиції. Між цими структурними елементами ринку знаходиться інфраструктурна складова ринку, яка функціонально суттєво впливає на ціни попиту і пропозиції, а фізично включає різні торговельні, складські, інформаційні, фінансові, посередницькі та інші структури, які створюються самостійно, або ж працюють за кошти розробників чи покупців технологічних інновацій. Такі структури забезпечують взаємодію між попитом та пропозицією і працюють з метою забезпечення процесів технологічного трансферу.
  • Ескіз
    Публікація
    Методологія інтелектуально-інноваційної діяльності
    (2020) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Зозуля, Марина Олегівна
    Проведене дослідження дозволило виявити і обґрунтувати сім поколінь організаційного оформлення діяльності зі створення, дистрибуції та споживання інтелектуально-інноваційні технології та розробити пропозиції щодо їх розвитку в сучасних умовах господарювання.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний аудит як інструмент вирішення проблем комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентного, інтелектуального і маркетингового потенціалу інноваційного підприємництва
    (НТУ "ХПІ", 2018) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія Петрівна; Ткачов, Максим Михайлович
    У статті обґрунтовано основні види потенціалів, що визначають ефективність підприємницької діяльності промислових підприємств та організацій. В якості основних факторів виділені результати цінової, інноваційної, інвестиційної та маркетингової політики. Запропоновано методичні положення оцінки різного виду потенціалів з використанням методу факторного аналізу. Фактори впливу на відповідний потенціал підприємництва груповано до групи умовно-постійних і до групи змінних Розроблено низку економіко-математичних моделей з використанням яких є можливість проведенні оцінки різного виду потенціалів не тільки на макрорівні, а і на мезорівні. Результати дослідження апробовані на ряді промислових підприємств та в університетських структурах.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологiчний аудит як інструмент комерціалізації iнтелектуальних технологій
    (2017) Косенко, Олександра Петрівна
    Завдання розробки методичних положень оцінки рівня комерційного потенціалу об'єктів інтелектуальної власності є надзвичайно важливою і актуальною. За останні два десятиліття в лексикон фахівців, що займаються підтримкою інноваційної діяльності, увійшов термін «технологічний аудит». Автором були розроблені методики його проведення, застосовні як на рівні регіону, так і на рівні підприємства. Були зроблені спроби автоматизації технологічного аудиту. Розроблена система може використовуватися для визначення ступеня/можливості комерціалізації науково-технічних досягнень, зокрема, об'єктів інтелектуальної власності.
  • Ескіз
    Публікація
    Принципи моніторингу комерційного потенціалу інтелектуальних технологій
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Застосування розроблених принципів моніторингу комерційного потенціалу інтелектуальних технологій на практиці дозволяє обґрунтовано переглянути стратегічні орієнтири діяльності промислового підприємства по впровадженню інновацій і отримати економічний ефект, що виражається в стійкому розвитку підприємства, зміцненню його позицій на ринку, підвищенню ефективності його функціонування.
  • Ескіз
    Публікація
    Сутність інтелектуально-інноваційних технологій
    (Львівська політехніка, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Проведені дослідження свідчать про те, що технологічні процеси у кожному з напрямів діяльності або промислових галузей суттєво відрізняються, мають різний рівень ефективності і, відповідно, різне методичне наповнення.
  • Ескіз
    Публікація
    Інвестиційна привабливість як економічна категорія
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Майстро, Дарина Сергіївна
    Доведено, що основними цілями оцінки інвестиційної привабливості є: визначення поточного стану підприємства та перспектив його розвитку; розробка заходів підвищення інвестиційної привабливості; залучення інвестицій у відповідних до інвестиційної привабливості обсягах та отримання комплексного позитивного ефекту від освоєння залученого капіталу.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток організаційно-економічних підходів до технічного переоснащення підприємств машинобудування
    (НТУ "ХПІ", 2016) Бельтюков, Євгеній Афанасійович; Косенко, Олександра Петрівна; Петрович, Йосиф Михайлович
    Розглянуто ефективні підходи до створення інтеграційних організаційно-економічних структур у сфері удосконалення технічного переоснащення виробництва вітчизняних промислових підприємств. Обґрунтовано, що ефективним підходом до підвищення темпів і якості технічного переоснащення виробництва може бути запропоновано здійснення технічного переоснащення виробництва на засадах інтеграції ресурсного потенціалу різних за своїми виробничими, інвестиційними та інноваційними потужностями підприємств, в тому числі у рамках Асоціації України з країнами Євросоюзу.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінювання комерційного потенціалу інтелектуально-інноваційних технологій методом LIFT
    (Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України, 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що досить привабливим з методичної та наукової точок зору для вирішення завдань комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій є методика LIFT. Вона будується за модульним принципом і складається з 10 розділів, що дозволяють оцінювати різні сторони інтелектуально-інноваційних технологій.