Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Концепція адаптивного маркетингу
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна
    Обґрунтовано, що концепція адаптивного маркетингу характеризується низкою принципових положень, до яких пропонується віднести наступні: предметом аналізу зовнішнього середовища є економічні та зовнішні загрози та можливості, які здатні вивести підприємство зі стану рівноваги; предметом аналізу внутрішнього середовища є проблемні ділянки, через які підприємство не здатне в теперішньому чи майбутньому часі перебувати в рівноважному стані з навколишнім середовищем; можливості, які має підприємство (потенціал для розвитку), та джерела отримання можливостей для розвитку; предметом управління є проекти, спрямовані на адаптацію підприємства, та ризики для підприємства, спричинені перетвореннями
  • Ескіз
    Публікація
    Просування туристичного бузнесу засобами інтернет-реклами
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    Визначено, що використання мережі Інтернет є дуже показовим для сучасного туристичного бізнесу, оскільки з його допомогою туристичні підприємства можуть у найкоротші терміни сповіщати потенційних клієнтів про наявність турів, пропоновані маршрути подорожей та їх екскурсійне забезпечення, всілякі бонуси та знижки на обслуговування тощо. У зв'язку з важливістю цих аспектів туристичної діяльності, все більше число туристичних агентств використовують Мережу в рекламних цілей
  • Ескіз
    Публікація
    Можливості інтернет-реклами в сфері туризму
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    Визначено, що туризм сьогодні - це глобальний комп'ютеризований бізнес за участю великих авіакомпаній, міжнародних готельних мереж і туристичних корпорацій, успішне функціонування якого неможливо уявити без використання інтернет-реклами. Успішна розробка і використання його основних видів (контекстний, банерний, поштовий) дає можливість задовольнити рекламні потреби учасників туристичного ринку зі значною економією часу і коштів, дає можливість туристичним агентствам-рекламодавцям.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток комплексу маркетингу промислового підприємства
    (Полтавський державний аграрний університет, 2022) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович