Публікація: Просування туристичного бузнесу засобами інтернет-реклами
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
Визначено, що використання мережі Інтернет є дуже показовим для сучасного туристичного бізнесу, оскільки з його допомогою туристичні підприємства можуть у найкоротші терміни сповіщати потенційних клієнтів про наявність турів, пропоновані маршрути подорожей та їх екскурсійне забезпечення, всілякі бонуси та знижки на обслуговування тощо. У зв'язку з важливістю цих аспектів туристичної діяльності, все більше число туристичних агентств використовують Мережу в рекламних цілей
Опис
Ключові слова
туристичний бізнес, реклама, соціальні мережі, інтернет, туристичні підприємства, ефективність
Бібліографічний опис
Косенко С. А. Просування туристичного бузнесу засобами інтернет-реклами [Електронний ресурс] / Косенко Софія, Ткачов максим, Ткачова Надія // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 7-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, [28-29 березня 2024 р.] / оргком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава : [ПДАУ], 2024. – С. 1052-1054. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1wknSpC3qvMlIpLk2SVARpHpAeVk-Kpvl/view, вільний (дата звернення 12.09.2024 р.).