Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
116 результатів
Результати пошуку
Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаВ конспекті лекцій наведено теоретичний матеріал дисципліни "Маркетингові дослідження". До складу першого модуля входять теми, які висвітлюють загальнотеоретичні аспекти планування та організації маркетингових досліджень на підприємствах в сучасних ринкових умовах. Теми лекцій, які утворюють другий модуль, відображають специфіку проведення окремих видів маркетингових досліджень.Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаКонспект лекцій з дисципліни «Управління результативністю маркетингової діяльності» розроблено згідно освітньо-професійній програмі зі спеціальності 075 «Маркетинг». Дисципліна «Управління результативністю маркетингової діяльності» спрямована на формування знань та вмінь, необхідних для досягнення цільових показників ефективності маркетингової діяльності. В ході вивчення дисципліни здобувачі ознайомлюються з принципами результативного управління маркетингової діяльності, технологією SMART-оцінювання маркетингових цілей підприємства, алгоритмом проведення маркетингової ревізії, застосування бенчмаркінгового аналізу в управлінні результативністю маркетингової діяльності.Публікація Методичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаМетодичні рекомендації складаються з трьох частин: рекомендації щодо практичних занять, рекомендації щодо самостійної роботи та рекомендації щодо виконання індивідуального завдання. Рекомендації щодо практичних занять представлені у вигляді детального плану заняття, що дозволяє акцентувати увагу здобувачів на ключові моменти теми практичного заняття. Обговорення заданих тем під час практичних занять дозволяє здобувачам відпрацювати навички ведення наукового диспуту, обґрунтовувати власну точку зору, прислухатися до конструктивної критики. Теми практичних занять відповідають силабусу дисципліни «Управління результативністю маркетингової діяльності». Рекомендації щодо самостійної роботи містять завдання для самостійного виконання та тести, виконання яких дозволяє здобувачам освіти закріпити матеріал лекційних та практичних занять.Публікація Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Деревянко, Єлизавета; Корзанов, Микита; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено основні напрями експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства. Сформульовано основні критерії відповідності для методичного забезпечення експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємстваПублікація Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломоєць, Анастасія; Аксьонов, Денис; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингуПублікація Роль маркетингового потенціалу підприємства в системі антикризового менеджменту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Рахова, Єлизавета; Ларка, Людмила СергіївнаСформульовано ключову умову підвищення ефективності стратегії управління потенціалом підприємства. Проаналізовано місце стратегії управління маркетинговим потенціалом підприємства у стратегічному наборі підприємства. Визначено маркетинговий інструментарій, який сприяє посиленню маркетингового потенціалу підприємства у межах концепції антикризового управління.Публікація Особливості рекламної діяльності в системі міжнародного бізнесу(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2024) Слєпцов, Олександр; Прядка, Анастасія; Ларка, Людмила СергіївнаСистематизовані основні характеристики глобалізаційних змін на ринку реклами. Досліджені ключові тенденції світового ринку реклами. Визначено необхідність дотримання балансу між стандартизацією через глобалізацію та адаптацією до цільової аудиторії окремої країниПублікація Цифрові інструменти управління результативністю маркетингової діяльності підприємства у воєнний час(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-05) Шаруділова, Дар'я П.; Воронько, Анастасія; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено основні напрями підвищення ефективності управління результативністю маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано вплив воєнного стану на маркетингові ризики маркетингової діяльностіПублікація Підвищення ефективності управління результативністю маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації та повоєнного періоду(Хмельницький національний університет, 2024) Ларка, Людмила СергіївнаУ статті визначено основні напрями цифровізації управління результативністю маркетингової діяльності підприємства. Досліджено складові системи документообігу маркетингових бізнес-процесів. Показано, що цифровізація сприяє підвищенню ефективності проведення маркетингових досліджень, обґрунтування маркетингових рішень. Визначено, що сумісне застосування інструментарію традиційного та цифрового маркетингу дозволяє отримати синергетичний ефект при управлінні результативністю маркетингової діяльності. Показано доцільність проєктування системи документообігу маркетингових бізнес-процесів у розрізі основних напрямів маркетингової діяльності підприємства (розроблення товарної, цінової, збутової, комунікаційної політик, управління маркетингом), а також точок взаємодії функціональної підсистеми управління маркетингом з функціональними підсистемами управління виробництвом, кадрами, фінансами та інноваціями. Визначено, що у повоєнний період основними загрозами для підприємства є зруйнованість логістичних ланцюгів, дефіцит власних коштів підприємств та складність отримання кредитних коштів, ускладнення умов ведення бізнесу через державну політику, високий ступінь невизначеності бізнес-середовища. В таких умовах саме інструменти цифрових технологій дозволяють підвищити ефективність управління результативністю маркетингової діяльності та більш раціонально розподіляти обмежений маркетинговий бюджет.Публікація Формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства в умовах відновлення економіки України(Хмельницький національний університет, 2023) Ларка, Людмила СергіївнаУ статті досліджено особливості періоду повоєнного відновлення економіки України та їх вплив на склад портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємств. Обґрунтовано, що у повоєнний період для планування маркетингової діяльності підприємств актуальними будуть положення концепції антикризового маркетингу. Визначено найбільш поширені інструменти цифрового маркетингу. Запропоноване визначення поняття «портфель інструментів цифрового маркетингу підприємства». Розроблено алгоритм формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства. Визначено, що аудит маркетингової діяльності підприємства є фундаментом для формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства. Визначено, що проведення маркетингових досліджень сприятиме підвищенню точності планування маркетингової антикризової програми підприємства. Запропоновано застосовувати критерії прийняття рішень в умовах невизначеності та ризику при виборі оптимальних альтернатив досягнення маркетингових цілей підприємства у повоєнний період. Визначено, що проведення моніторингу рівня раціональності складу портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства є необхідною умовою контролю маркетингової діяльності підприємства. Досліджено доцільність орієнтування на проактивну стратегію при здійсненні маркетингової діяльності.