Публікація:
Формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства в умовах відновлення економіки України

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Хмельницький національний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У статті досліджено особливості періоду повоєнного відновлення економіки України та їх вплив на склад портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємств. Обґрунтовано, що у повоєнний період для планування маркетингової діяльності підприємств актуальними будуть положення концепції антикризового маркетингу. Визначено найбільш поширені інструменти цифрового маркетингу. Запропоноване визначення поняття «портфель інструментів цифрового маркетингу підприємства». Розроблено алгоритм формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства. Визначено, що аудит маркетингової діяльності підприємства є фундаментом для формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства. Визначено, що проведення маркетингових досліджень сприятиме підвищенню точності планування маркетингової антикризової програми підприємства. Запропоновано застосовувати критерії прийняття рішень в умовах невизначеності та ризику при виборі оптимальних альтернатив досягнення маркетингових цілей підприємства у повоєнний період. Визначено, що проведення моніторингу рівня раціональності складу портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства є необхідною умовою контролю маркетингової діяльності підприємства. Досліджено доцільність орієнтування на проактивну стратегію при здійсненні маркетингової діяльності.

Опис

Ключові слова

цифровий маркетинг, портфель інструментів, антикризове управління, антикризовий маркетинг, бізнес-середовище, маркетинговий бюджет, сценарії, digital marketing, a portfolio of digital marketing tools, crisis management, anti-crisis marketing, business environment, marketing budget, scenarios

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства в умовах відновлення економіки України / Людмила Ларка // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки = Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences. – 2023. – № 6 (324). – С. 128-132.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в