Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Публікація Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність запровадження інноваційного проекту на підприємстві(Національний фармацевтичний університет, 2019) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлізавета Олексіївна; Мартинов, Я. Р.У роботі показана актуальність запровадження інноваційного проекту у якості одного із способів підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах економічного нестабільного середовища. Проведено дослідження основних науково-технічних (інноваційних) проектів НАН України, серед яких лідируючу позицію займає проект з розробки нових матеріалів, методів їх з’єднання та обробки (107 проектів – 27% від загальної кількості проектів). Деталізовані основні концепції та фази життєвого циклу проекту та на базі ПАТ «ХАРП» («Харківський підшипниковий завод»), який є лідером підшипникової галузі на внутрішньому ринку та успішно функціонує на світовому ринку, визначені основні фактори ендогенного та екзогенного впливу на їх розвиток. За результатами дослідження до чинників, які позитивно впливають на інноваційний розвиток підприємства та мають певну ступень важливості, експерти віднесли: розвиток інноваційної інфраструктури, збереження науково-технічного потенціалу та державну підтримку інноваційної діяльності, в тому числі можливість самореалізації за рахунок матеріального стимулювання, наявність фінансових, матеріальних резервів та резервів технічних заходів, збереження науково-технічного потенціалу. До чинників, які здійснюють негативний вплив на розвиток інноваційного потенціалу підприємства експерти віднесли недосконалість законодавчої бази з питань інноваційної діяльності, ускладнення науково - дослідних розробок за рахунок відсутності повноцінної інформаційної бази щодо інноваційних проектів та недостатню кількість й різноманітність джерел фінансування та відсутність матеріальних стимулів.Публікація Теоретичне обґрунтування ролі маркетингового менеджменту як основного інструмента сучасного бізнес–середовища(Національний фармацевтичний університет, 2018) Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Лучна, Єлізавета ОлексіївнаВ статті розглянуто ретроспективне формування загальних положень маркетингового менеджменту. Визначено, що сьогодні маркетинговий менеджмент виступає як програмно-цільовий механізм взаємодії функцій маркетингу і менеджменту та є основним інструментом сучасного управління бізнес – середовищем. Деталізовано ключові складові маркетинг – менеджменту, до яких віднесено системність, цілеспрямованість та багатогранність. Обґрунтовано основні методи оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства на основі реалізації аналітичної функції маркетингу як складової системи маркетинг – менеджменту.Публікація Аналіз стану і тенденцій розвитку інформаційного ринку України у контексті стандартів якості маркетингових досліджень(Національний фармацевтичний університет, 2017) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлізавета Олексіївна; Разворюк, В. В.; Сергієнко, М. В.У статті розглянуто роль маркетингових досліджень у реалізації аналітичної функції маркетингової діяльності підприємств. Проведено аналіз інфраструктури служб маркетингових досліджень з визначенням основних операторів ринку та їх структуруванням. Визначено, що істотну роль в отриманні замовниками якісної інформації відіграє впровадження у практичну діяльність спеціалізованих компаній методів та процедур, що регламентовані стандартами маркетингових досліджень, основним з яких є СОУ 91.12.0-21708654-001, який було розроблено на основі EMRQS. Проведено експрес–аналіз мотивів вибору маркетингової агенції фірмами-замовниками за параметрами її ринкової сталості.Публікація Сфера туристичних послуг як об’єкт дослідження: проблеми та напрямки розвитку(Національний фармацевтичний університет, 2016) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлізавета ОлексіївнаВ статті розглянуто питання з функціонування туристичного ринку України, проведено аналіз туристичного сектору зарубіжних країн та визначені основні проблеми й напрямки розвитку туризму в країні.Документ Бюджетування як ефективний інноваційний інструмент фінансового менеджменту(Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2017) Ткачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович; Лучна, Єлізавета ОлексіївнаНа основі власних досліджень і аналізу відповідної наукової літератури авторами виділено узагальнені, але більш окреслені підходи (подано їх характеристику), за якими вчені визначають бюджетування як: управлінську технологію (акцент на взаємовідносинах підрозділів, керівництва та виконавців щодо реалізації фінансового управління); процес планування діяльності підприємства (короткострокове планування діяльності підприємства, оформлене в бюджетах);систему відображення діяльності підприємства.