Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи з дисципліни "Стратегічне управління маркетинговою діяльністю"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Літвиненко, Марія Владиславна
    В сучасних умовах, як науковий базис, що обумовлює стратегічний розвиток України в доступній для огляду перспективі, виступає концепція розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу як комплексної діяльності суб’єктів господарювання, заснованої на використанні ініціативи, креативності, економічної самостійності та інноваційних можливостей підприємницьких структур національного ринку і його територіально-галузевих складових. Саме готельно-ресторанна індустрія з її інноваційно-стратегічним потенціалом може створити необхідні умови для досягнення виробничо-економічної стабільності, активізації інвестиційних потоків, підвищення ефективності використання інвестицій і формування реальних передумов для виходу з кризи, поступального росту та якісного вдосконалення соціально-економічних процесів у вітчизняній сфері гостинності. Механізмом, здатним ініціювати широкий розвиток готельно-ресторанної справи, активізувати діяльність у ній, який забезпечує досягнення її результативності в динамічних умовах ринкової кон’юнктури, є впровадження в управлінську практику підприємств та компаній даної сфери послуг принципів і методів стратегічного маркетингу. Сьогодні ефективна діяльність компанії готельно-ресторанного бізнесу залежить від своєчасного визначення маркетингової стратегії та послідовного здійснення маркетингової політики. Проте, більшість підприємницьких структур використовують лише окремі методи та прийоми стратегічного маркетингу, тоді як розвиток готельно-ресторанного сектору економіки України формує умови для цілеспрямованої та комплексної маркетингової діяльності. Сам маркетинг забезпечує обґрунтованість управлінських рішень, виробничої, фінансової і збутової сфери підприємства сфери гостинності, дозволяє привести у відповідності до його стратегічних цілей попит і пропозицію на конкретному сегменті ринку. Саме цим пояснюється доцільність, актуальність, необхідність вивчення майбутнім фахівцем навчальної дисципліни «Стратегічне управління маркетинговою діяльністю готелів і ресторанів» та обґрунтовуються її предмет, мета і завдання.
  • Ескіз
    Публікація
    Розділ 4. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю готелів і ресторанів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Літвиненко, Марія Владиславна
    Стратегічний маркетинг займає ключову позицію у структурі управління маркетингом та підприємством. Він є визначальним елементом стратегічного планування, визначаючи довгострокові цілі та завдання маркетингу, аналізуючи конкурентне середовище та розробляючи стратегії для досягнення конкурентної переваги. Інтегрований з загальною стратегією підприємства, стратегічний маркетинг спрямовує маркетингові стратегії на досягнення стратегічних цілей та сприяє успішному функціонуванню підприємства на ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    "Електронізація" бізнесу як фактор розвитку комерційної діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мірошник, Марія Володимирівна; Літвиненко, Марія Владиславна
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості інтернет-маркетингу підприємств України для світового ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Дрепін, Іван Миколайович ; Літвиненко, Марія Владиславна
  • Ескіз
    Публікація
    Відновлення роботи промисловості під час економічної кризи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Тарасов, С. Ю.; Літвиненко, Марія Владиславна
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження системи управління маркетингом на сучасному підприємстві
    (2021) Літвиненко, Марія Владиславна; Скорик, Інна Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2020) Літвиненко, Марія Владиславна