Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи з дисципліни "Стратегічне управління маркетинговою діяльністю"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Літвиненко, Марія ВладиславнаВ сучасних умовах, як науковий базис, що обумовлює стратегічний розвиток України в доступній для огляду перспективі, виступає концепція розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу як комплексної діяльності суб’єктів господарювання, заснованої на використанні ініціативи, креативності, економічної самостійності та інноваційних можливостей підприємницьких структур національного ринку і його територіально-галузевих складових. Саме готельно-ресторанна індустрія з її інноваційно-стратегічним потенціалом може створити необхідні умови для досягнення виробничо-економічної стабільності, активізації інвестиційних потоків, підвищення ефективності використання інвестицій і формування реальних передумов для виходу з кризи, поступального росту та якісного вдосконалення соціально-економічних процесів у вітчизняній сфері гостинності. Механізмом, здатним ініціювати широкий розвиток готельно-ресторанної справи, активізувати діяльність у ній, який забезпечує досягнення її результативності в динамічних умовах ринкової кон’юнктури, є впровадження в управлінську практику підприємств та компаній даної сфери послуг принципів і методів стратегічного маркетингу. Сьогодні ефективна діяльність компанії готельно-ресторанного бізнесу залежить від своєчасного визначення маркетингової стратегії та послідовного здійснення маркетингової політики. Проте, більшість підприємницьких структур використовують лише окремі методи та прийоми стратегічного маркетингу, тоді як розвиток готельно-ресторанного сектору економіки України формує умови для цілеспрямованої та комплексної маркетингової діяльності. Сам маркетинг забезпечує обґрунтованість управлінських рішень, виробничої, фінансової і збутової сфери підприємства сфери гостинності, дозволяє привести у відповідності до його стратегічних цілей попит і пропозицію на конкретному сегменті ринку. Саме цим пояснюється доцільність, актуальність, необхідність вивчення майбутнім фахівцем навчальної дисципліни «Стратегічне управління маркетинговою діяльністю готелів і ресторанів» та обґрунтовуються її предмет, мета і завдання.Публікація Розділ 4. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю готелів і ресторанів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Літвиненко, Марія ВладиславнаСтратегічний маркетинг займає ключову позицію у структурі управління маркетингом та підприємством. Він є визначальним елементом стратегічного планування, визначаючи довгострокові цілі та завдання маркетингу, аналізуючи конкурентне середовище та розробляючи стратегії для досягнення конкурентної переваги. Інтегрований з загальною стратегією підприємства, стратегічний маркетинг спрямовує маркетингові стратегії на досягнення стратегічних цілей та сприяє успішному функціонуванню підприємства на ринку.Публікація "Електронізація" бізнесу як фактор розвитку комерційної діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мірошник, Марія Володимирівна; Літвиненко, Марія ВладиславнаПублікація Особливості інтернет-маркетингу підприємств України для світового ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Дрепін, Іван Миколайович ; Літвиненко, Марія ВладиславнаПублікація Відновлення роботи промисловості під час економічної кризи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Тарасов, С. Ю.; Літвиненко, Марія ВладиславнаПублікація Дослідження системи управління маркетингом на сучасному підприємстві(2021) Літвиненко, Марія Владиславна; Скорик, Інна МиколаївнаПублікація Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах(Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2020) Літвиненко, Марія Владиславна