Публікація:
Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах

Ескіз

Дата

2020

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

інтернет-інвестиції, маркетингова діяльність, корпоративні цілі, засоби масової інформації, збутова діяльність

Бібліографічний опис

Літвиненко М. В. Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах / М. В. Літвиненко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 жовтня 2020 р. / ред. кол.: О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 200-202.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в