Публікація: Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах
Дата
2020
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Анотація
Опис
Ключові слова
інтернет-інвестиції, маркетингова діяльність, корпоративні цілі, засоби масової інформації, збутова діяльність
Бібліографічний опис
Літвиненко М. В. Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах / М. В. Літвиненко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 жовтня 2020 р. / ред. кол.: О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 200-202.