Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка впливу соціального та інформаційно-технологічного факторів на розвиток внутрішнього ринку товарів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2018) Мардус, Наталія Юріївна
    У статті визначено зовнішні фактори впливу на внутрішній ринок товарів. Серед основних визначено фактори соціального та інформаційно-технологічного характеру. Сформовано відповідні ключові показники оцінки факторів соціального та інформаційно-технологічного характеру. Досліджено динаміку факторів, визначено параметри оцінки їх впливу на внутрішній ринок товарів. Проведено оцінку ризику зміни факторів соціального та інформаційно-технологічного характеру та визначено пріоритетність кожного з них при розробці стратегії забезпечення розвитку внутрішнього ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка стану внутрішнього ринку товарів на основі показників факторно-обумовлюючого характеру
    (Видавничий дім "Гельветика", 2018) Мардус, Наталія Юріївна
    Стаття присвячена дослідженню зміни показників стану та розвитку внутрішнього ринку товарів на основі факторно-обумовлюючого характеру у рамкам методичного підходу до оцінки стану внутрішнього ринку товарів з метою формування узагальнюючих коефіцієнтів розвитку внутрішнього ринку товарів факторно-обумовлюючого характеру.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка стану внутрішнього ринку товарів на основі показників функціонального та структурного характеру
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Мардус, Наталія Юріївна
    У статті досліджено зміна показників розвитку внутрішнього ринку товарів функціонального характеру і зміна показників розвитку внутрішнього ринку товарів структурного характеру у рамкам методичного підходу до оцінки стану внутрішнього ринку товарів з метою формування узагальнюючих коефіцієнтів розвитку внутрішнього ринку товарів функціонального та структурного характеру відповідно.