Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегії креативності в управлінні інтелектуальною власністю
    (2023) Маслак, Марія Володимирівна
    Доведено, що креативний менеджмент є процесом створення нової системи знань, умінь і навичок. За своїм змістом він близький до інноваційного і відрізняється від нього лише тим, що розглядає об’єкт (інтелектуальний продукт) з боку його структури. Креативність є основною передумовою для створення інновацій. Креативна діяльність приводить до створення нових знань і перетворення їх на товари та послуги до виникнення купівельного попиту.
  • Ескіз
    Публікація
    Трансфер об'єктів інтелектуальної власності з використанням матриці інноваційних амбіцій
    (2022) Маслак, Марія Володимирівна
    Розроблено комплексну матрицю інноваційних амбіцій, яка представляє собою шестикомпонентну модель із вертикальною віссю, що стосується того, де організація конкурує (від обслуговування існуючих ринків/споживачів у нижній частині, виходу на суміжні ринки в середині та створення нових ринків у верхній частині) і горизонтальною віссю, яка стосується типу використовуваних продуктів/активів (використання існуючих продуктів, додавання додаткових продуктів і розробка нових продуктів/активів).
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуальна власність як категорія комерціалізації інновацій
    (Сумський державний університет, 2022) Маслак, Марія Володимирівна
    Доведено, що для потреб комерціалізації результатів інноваційної діяльності машинобудівних підприємств надзвичайно важливу роль мають об’єкти інтелектуальної власності. Якраз їх наявність в складі інноваційної продукції та прогресивних технологічних процесів і забезпечують їм інноваційність, новизну та забезпечують комерційні результати виробничої діяльності. Виходячи з цих положень, вважаємо важливим та актуальним розгляд теоретико-методологічної сутності ІВ як економічної категорії, яка забезпечує успішність і ефективність процесів ринкової комерціалізації результатів інноваційної діяльності на машинобудівних підприємствах.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток методів комерціалізації технологій
    (2022) Маслак, Марія Володимирівна; Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Розроблено схему ринкової комерціалізації інтелектуальних технологій, яка дозволяє виявити та обґрунтувати основних ринкових суб’єктів цього процесу. В якості ринкових суб’єктів процесу комерціалізації інтелектуальних технологій визначено державу, промислові підприємства – розробники та споживачі технологій, конкретні особистості або творчі колективи науковців, представники джерел фінансування інтелектуально-інноваційної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування системи оподаткування у сфері туристичного бізнесу
    (Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, 2019) Долина, Ірина Володимирівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Маслак, Марія Володимирівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Івченко, Марія Олександрівна
    Розроблено рекомендації по організації обліку та оподаткування витрат, а також по вдосконаленню обліково-аналітичного забезпечення управління витратами, коригуванню схем управління на основі отриманих даних, спрямованих на оптимізацію витрат, які є однією з умов виходу туристичних підприємств на рівень світових туристських організацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний важіль інтелектуальних технологій в туристичному бізнесі
    (Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна
    В статті авторами доведено, що технологічний важіль це міра здатності інноваційного туристичного підприємства поширювати передові знання, технології, прикладні ноу-хау (тобто здійснювати трансфер технологій), отримані в процесі створення базового об’єкта інтелектуальної власності, на безліч продуктів для кінцевих користувачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Перспективи економічного розвитку туризму в Харківській області
    (Луцький національний технічний університет, 2019) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Носирєв, Олександр Олександрович; Маслак, Марія Володимирівна; Товажнянська, Ольга Ігорівна
    Доведено, що маркетинг необхідний фірмам сфери туризму, так як їх діяльність в умовах ринку та конкуренції завжди пов'язана з меншим чи більшим фінансовим ризиком, ступінь якого особливо зростає у зовнішньоекономічній діяльності, в тому числі і в галузі туризму.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток організаційно-економічного механізму управління розвитком індустрії туризму та гостинності
    (НТУ "ХПІ", 2018) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Долина, Ірина Володимирівна
    У статті розглянуті питання вирішення цілого ряду економічних, організаційних, соціальних, правових проблем, які мають сприяти піднесенню сфери туризму в Україні, збільшення її вкладу в національну економіку, підвищення її рейтингу в світових показниках туристських потоків. Володіючи мультиплікативним ефектом, туризм здатний створити передумови для економічного підйому багатьох українських регіонів, збільшення зайнятості населення, стати доступним для всіх верств населення незалежно від рівня доходу і більш повного задоволення потреб громадян у відпочинку. Проведений аналіз виявив нагальну необхідність проведення наукових досліджень по розвитку організаційно-економічного механізму управління розвитком сфери туризму та гостинності.
  • Ескіз
    Публікація
    Організація технологічного трансферу на машинобудівному підприємстві
    (Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України, 2013) Маслак, Марія Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Визначено, що ефективна організація технологічного трансферу залежить від готовності підприємства до цього та раціональної організації процедури отримання чи комерціалізації технології.