Публікація: Перспективи економічного розвитку туризму в Харківській області
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Луцький національний технічний університет
Анотація
Доведено, що маркетинг необхідний фірмам сфери туризму, так як їх діяльність в умовах ринку та конкуренції завжди пов'язана з меншим чи більшим фінансовим ризиком, ступінь якого особливо зростає у зовнішньоекономічній діяльності, в тому числі і в галузі туризму.
Опис
Ключові слова
регіональний ринок, послуги, розвиток, ціна, кон’юнктура, підприємства
Бібліографічний опис
Перспективи економічного розвитку туризму в Харківській області / В. М. Кобєлєв [та ін.] // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листопада 2019 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С.89-91.