Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Визначення цілей маркетингового управління для прогнозування розвитку кафедри в закладах вищої освіти(Полтавська академія неперервної освіти імені М. В.Остроградського, 2019) Мовмига, Наталія Євгенівна; Кравченко, Ганна ЮріївнаРозглядається питання необхідності використання маркетингових досліджень в управлінській діяльності, що забезпечує узгод ження сучасних вимог педагогічної теорії та практики, дозволяє здійснити прогнозування подальшого розвитку організації. Розглядаю чи формування маркетингового управління в ЗВО, з’ясовано, що маркетингова парадигма управління привносить системні інновації, що гарантують переорієнтацію управління на забезпечення високих стандартів освіти з подальшою переорієнтацією управлінської діяльності на потреби споживачів освітніх послуг. У змісті обґрунтовано доцільність визначення цілей маркетингового управління для прогнозування розвитку кафедри в умовах ЗВО; визначено процес управління маркетинговою діяльністю. Акцентовано увагу на тому, що маркетингова інформація не забезпечує вироблення управлінського рішення та планування діяльності. Вона може тільки утворювати банк даних, що допоможе здійснювати прогнозування розвитку кафедри. Досліджуючи значення маркетингового управлін ня для прогнозування розвитку закладу вищої освіти, визначено ключові вимоги до правильного формування цілей управління розвитком кафедр: цілі мають бути досяжними; реалістичними; гнучкими; вимірними; конкретними; сумісними; цілі мають бути прийнятними для основних суб’єктів впливу, що визначають діяльність організації та тих, кому доведеться їх досягати. Виокремлено конкретні цілі та критерії маркетингового управління розвитком кафедр відповідно до основних напрямів їхньої діяльності: навчальні, методичні, нау кові, маркетингові, управлінські, економічні та господарські цілі. Розкрито їх зміст. Зроблено висновок, що існують певні особливості у визначенні цілей маркетингового управління для прогнозування розвитку кафедр, а саме: наявність певної конкуренції між кафедрами організації; можливість для споживачів освітніх послуг мати вибір товарів і послуг; наявність певного набору інструментарію для визначення ефективності діяльності кафедри відповідно до визначених цілей, які можуть бути виражені у вимірних виразах.Документ Використання сучасних інформаційних технологій в умовах вищого навчального закладу(Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, 2016) Кравченко, Ганна Юріївна; Мовмига, Наталія ЄвгенівнаАвторами розглядається удосконалення навчального процесу з професійної підготовки фахівців з цивільної безпеки кафедри охорони праці та навколишнього середовища НТУ "ХПІ" за рахунок влучання в навчальний процес інформаційно комунікативних навчальних технологій. Розкрито причини та умови реалізації дистанційної форми навчання. Наведено розроблену систему контролю якості дистанційного навчання з фахових дисциплін із використанням системи діагностування рівня оволодіння професійними компетенціями студентів/слухачів для підвищення рівня якості освіти.Документ Деякі психолого-педагогічні аспекти професійного самовизначення(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2016) Кравченко, Ганна Юріївна; Мовмига, Наталія ЄвгенівнаАвторами звернено увагу на питання профорієнтаційної роботи в системі «школа – вищий навчальний заклад»; розкрито значення взаємозв’язку понять «професійна орієнтація» та «професійне самовизначення»; визначено роль мотиваційного підходу у виборі старшокласниками майбутньої професії.