Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
36 результатів
Результати пошуку
Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Мультикультурний маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мірошник, Марія ВолодимирівнаМета конспекту лекцій з дисципліни "Мультикультурний маркетинг" полягає у систематичному викладенні основних концепцій, теорій, методів та практик, що пов'язані з маркетингом в мультикультурному середовищі. Конспект повинен забезпечити здобувачам чітке та структуроване розуміння таких аспектів: основи мультикультурного маркетингу, визначення та значення мультикультурного маркетингу та відмінності між традиційним та мультикультурним маркетингом. Метою викладання навчальної дисципліни «Мультикультурний маркетинг» є отримання здобувачами знань з теоретичних основ щодо визнання відмінностей у сприйнятті, мотивах та віруваннях серед споживачів як фізичних, так і юридичних осіб з різними культурними цінностями та практичних навичків щодо організації маркетингової діяльності споживачами з урахуванням особливостей розуміння мультикультурного ринку. Даний конспект може використовуватися для вивчення дисципліни «Мультикультурний маркетинг» для здобувачів за освітньою програмою 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня освіти з урахуваннями компетентностей.Публікація Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Стимулювання збуту"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мірошник, Марія ВолодимирівнаМетою викладання навчальної дисципліни "Стимулювання збуту" є набуття здобувачами теоретичних знань та практичних навичок особливості застосування методів стимулювання збуту у структурі просування, застосування стимулювання різних етапах життєвого циклу товару, правове забезпечення стимулювання збуту. Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Стимулювання збуту" призначені для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" усіх форм навчання. Теоретична частина курсу "Стимулювання збуту" складається з 8 тем. Практична підготовка передбачає проведення практичних занять, виконання індивідуальної роботи та самостійну роботу здобувачів над інформаційними джерелами. Практичні заняття, індивідуальна робота та самостійне опрацювання літературних та інших інформаційних джерел мають сприяти кращому засвоєнню теоретичного матеріалу, напрацюванню певних практичних навичок та умінь для реалізації високого рівня фахової підготовки.Публікація Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Мультикультурний маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мірошник, Марія ВолодимирівнаМетою викладання навчальної дисципліни "Мультикультурний маркетинг" є отримання здобувачами знань з теоретичних і методичних основ мультикультурного маркетингу та оволодіння навичками їх використання в ринковій діяльності суб’єктів мультикультурного ринку. Завдання дисципліни "Мультикультурний маркетинг" – вивчення теоретичних понять категорій мультикультурного маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методичного апарату організації мультикультурної маркетингової діяльності підприємства; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення мультикультурної маркетингової діяльності. Предметом вивчення дисципліни "Мультикультурний маркетинг" є процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб'єктів ринку.Публікація Новітні технології маркетингу: теоретичні та практичні аспекти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мірошник, Марія Володимирівна; Кітченко, Олена МиколаївнаМетою статті є теоретичний огляд формування та розвитку новітніх технологій маркетингу та їх практична адаптація до підприємницької діяльності бізнес суб’єктів України. Розглянуто основні технології маркетингу, які опрацьовані різними ринками та застосовуються бізнес структурами середнього бізнесу. Деталізовано, що при проведенні кабінетних досліджень маркетологи використовують технологію Big Data як технологію обробки структурованих та неструктурованих масивів даних великого обсягу для подальшого використання їх з метою вирішення різноманітних завдань. Конкретизовано, що для проведення польових досліджень у арсеналі маркетологів є такі дієві технології маркетингу як SMM (Social Media Markitang), SEO (Search Engine Optimization), технології Tableаu, Google Data Studio, Microsoft Power BI, TRI*M, digital реклама та технологія CRM. Відокремлені основні новітні технології маркетингу, а саме: NFT – технологія (Non-Fungible Tokens), AR/VR (аugmented reality/virtual reality – доповнена реальність / віртуальна реальність) технології та технологія штучного інтелекту. За проведеними дослідженнями встановлено, що на тепер технологію CRM стовідсотково використовують всі бізнес структури, технологію digital реклами – 95%, технологію SMM – 85%, технології TRI*M та SEO – 75%. Деталізовано, що технологію штучного інтелекту використовують компанії великого та середнього бізнесу в наступних сферах: персоналізованої автоматизації, омніканального, всеканального маркетингу, сфері формування ком’юніті бренду та створення текстів, зображення для його просування тощо.Публікація Роль стимулювання збуту у структурі просування(International Scientific Unity, 2024) Мірошник, Марія ВолодимирівнаПублікація Сучасні маркетингові технології(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024) Мірошник, Марія Володимирівна; Наливко, Є. С.; Хоробрих, А. А.Публікація Новітні рекламні технології, що змінюють підходи до рекламної стратегії(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Мірошник, Марія ВолодимирівнаВ статті розглядаються питання пов’язані з особливостями застосування новітніх рекламних технологій сучасними компаніями. Встановлено, що новітні рекламні технології наразі змінюють традиційні підходи до розробки та використання рекламної стратегії, а також є більш орієнтованими на кожного окремого споживача. Визначено, що сучасне висококонкурентне ринкове середовище підштовхує компанії використовувати новітні рекламні рішення для досягнення нового маркетингового ландшафту. В статті надаються характеристики найбільш затребуваних традиційних рекламних технологій, розглядаються їх особливості, переваги та недоліки в контексті сучасної України. Проаналізовані особливості та порядок застосування штучного інтелекту, віртуальної реальності, аналітики даних та інших інноваційних засобів у підвищенні ефективності рекламних кампаній. Наведено приклади реалізації таких технологій українськими підприємствами в своїй рекламній діяльності. Розглянуто вплив персоналізації реклами, розумних алгоритмів таргетингу та інтерактивних форматів на сприйняття аудиторією реклами. В статті також розглядаються етичні аспекти використання цих технологій та можливі наслідки для суспільства і рекламодавців. Висновки дослідження вказують на те, що інноваційні рекламні технології відкривають нові можливості для залучення аудиторії, формування рекламних стратегій та підвищення конкурентоспроможності брендів у сучасному цифровому середовищі.Публікація Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства на прикладі підприємств сфери послуг(WSEH, 2023) Мірошник, Марія ВолодимирівнаПублікація Структура комплексу маркетингу у туризмі(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Крос – маркетинг у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Сіухін, Є. С.; Фурман, Р. В.