Публікація:
Структура комплексу маркетингу у туризмі

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

економічна діяльність, ринкові відносини, маркетингова діяльність, реклама, туристичні послуги, товари

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Структура комплексу маркетингу у туризмі [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, Т. В. Романчик // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 393-395. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71355.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced