Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Публікація Структура комплексу маркетингу у туризмі(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Крос – маркетинг у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Сіухін, Є. С.; Фурман, Р. В.Публікація Еволюція конкуренції як елемента ринкової економіки(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Шапран, Олена ЄвгенівнаПублікація Типи конкурентної поведінки суб’єкта ринкових відносин(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Литвинов, І. Ю.Публікація Особливості політики комунікацій у мультикультурному маркетингу(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Петров, Денис ЮрійовичПублікація Методологічні засади конкуренції в сучасних умовах(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Бабич, Д. В.Публікація Методологічні засади конкуренції як основоположного елемента ринкової економіки(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Алещенко, Ілля ВалерійовичПублікація Методичні вказівки до проведення практичних занять з "Практичного тренінгу з маркетингу в сфері послуг"(2023) Мірошник, Марія ВолодимирівнаПідготовка фахівців зі спеціальності «Маркетинг» потребує ретельного дотримання вимог щодо практичного наповнення навчального процесу. Практичний тренінг є формою навчання, яка максимально наближена до практичної діяльності і надає реальну базу знань та навичок для подальшого використання у практичній роботі на підприємствах. Практична підготовка здобувачів здійснюється на основі передових знань і технологій навчання, з використанням сучасних інформаційних можливостей. Призначення практичного тренінгу з маркетингу в сфері послуг - закріпити знання та практичні навики, набуті під час вивчення профілюючих дисциплін, ознайомити із сучасними інструментами маркетингової діяльності та сформувати у здобувачів практичних навичок щодо маркетингової діяльності підприємств сфери послуг. Також здобувачі ознайомлюються з механізмами вирішення маркетингових та управлінських завдань на прикладі конкретних підприємств сфери послуг. Практичний тренінг є невід’ємною складовою навчального процесу і важливим засобом підготовки кваліфікованих фахівців з маркетингу, логічним продовженням навчальних курсів та складовою частиною процесу підготовки майбутніх фахівців. Метою викладання навчальної дисципліни «Практичний тренінг з маркетингу в сфері послуг» є набуття здобувачами практичних навичок щодо діяльності підприємств сфери послуг, методів вивчення ринку послуг, визначення шляхів та резервів розвитку підприємства сфери послуг в сучасних умовах, формування маркетингової стратегії та використання комплексу маркетингу підприємствами сфери послуг.Публікація Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Маркетинг послуг"(2023) Мірошник, Марія ВолодимирівнаДо сектора послуг входить безліч різноманітних галузей, в тому числі й багато видів діяльності, яку здійснюють державні і суспільні організації. Підприємства сфери послуг за багатьма критеріями (а саме: специфіка організації виробництва та процесу надання послуг; висока динамічність ринкових процесів; домінування територіальної (географічної) сегментації, висока швидкість обороту капіталу; висока чутливість до змін ринкової кон’юнктури; висока ступінь диференціації послуг та невизначеність результатів діяльності з надання послуг) відрізняються від виробничих підприємств і потребують особливого підходу до застосування маркетингу у своїй діяльності.Публікація Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Міжнародний маркетинг"(2023) Мірошник, Марія ВолодимирівнаМета дисципліни «Міжнародний маркетинг» – формування знань щодо базових категорій міжнародного маркетингу, методологічних аспектів організації міжнародної маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах. Завдання дисципліни «Міжнародний маркетинг» – вивчення теоретичних понять категорій міжнародного маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації міжнародної маркетингової діяльності; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення міжнародної маркетингової діяльності. Предметом вивчення дисципліни «Міжнародний маркетинг» є процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб'єктів ринку.