Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Поршень двигуна внутрішнього згоряння
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2021) Марченко, Андрій Петрович; Кравченко, Сергій Олександрович; Олійник, Олександр Купріянович; Ткачук, Микола Анатолійович; Соболь, Олег Валентинович; Пильов, Володимир Олександрович
    Поршень двигуна внутрішнього згоряння, який містить головку і юбку, на робочій поверхні якої виконані трапецеїдальні канавки, причому у верхній частині робочої поверхні юбки від осі пальця до головки поршня кути трапеції з контактуючою поверхнею гільзи циліндра розташовані таким чином, що кут від 30° до 45° спрямований до голівки поршня, а кут від 10° до 15° спрямований в сторону осі пальця, та кути трапецеїдальних канавок, що знаходяться від осі пальця до нижньої частини поверхні юбки розташовані таким чином, що кут від 30° до 45° спрямований до нижньої частини поверхні юбки, а кут від 10° до 15° спрямований у сторону осі пальця. Висота трапецеїдальних канавок та їх кількість вибираються з умови необхідності збереження 60-70 % бокової опорної площі поверхні юбки поршня, а глибина канавок вибирається з умови - максимально допустимий зазор між гільзою і поршнем та плюс товщина оливної плівки при гідродинамічному режимі змащування між гільзою циліндра і поршнем. Поверхня юбки поршня, що контактує з гільзою циліндра, зміцнена методом дискретного електроіскрового зміцнення, причому коефіцієнт дискретності становить 60-75 % від загальної площі контакту.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни "Системи інженерного аналізу в енергетичному машинобудуванні"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ліньков, Олег Юрійович; Пильов, Володимир Олександрович; Кравченко, Сергій Олександрович
    Роботу сучасного інженера вже неможливо уявити без використання інформаційних технологій та сучасної обчислювальної техніки. Сучасне програмне забезпечення дозволяє охопити єдиною мережею усе підприємство. Кожен відділ має свій сегмент у загальній мережі та вносить свою частку у створення нових виробів та підготовку виробництва. Однією з найбільш поширених CAD/CAM/CAE систем є Solidworks. Ця система дозволяє в єдиному середовищі створювати 3D моделі деталей і механізмів, проводити їх інженерні дослідження та отримувати технологічну документацію і програми для обладнання з ЧПУ та 3D принтерів. Завданням дисципліни «Системи інженерного аналізу в енергетичному машинобудуванні» є познайомити студентів з можливостями сучасних CAE-систем, заснованих на застосуванні методу кінцевих елементів (МКЕ), та надати практичні навички їх використання. Дисципліна викладається після засвоєння курсів з інформатики, систем автоматизованого проектування та опору матеріалів.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання розділу дипломного проекту "Розрахунок основних систем установок з ДВЗ"
    (2023) Кравченко, Сергій Сергійович; Ліньков, Олег Юрійович; Пильов, Володимир Олександрович
    При виконанні розділу дипломного проекту «Розрахунок основних систем установок з ДВЗ» важливо правильно обрати основні параметри системи змащення і системи охолодження, розрахувати агрегати, що входять у ці системи. Дані методичні вказівки призначені для допомоги студентам у вирішенні цих питань. Методичні вказівки дозволяють обрати вихідні дані та виконати розрахунки за сучасними методиками масляних насосів, масляних центрифуг, масляних охолоджувачів, насосів системи охолодження, радіаторів та вентиляторів системи охолодження.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни "Системи автоматизованого проектування в силових агрегатах транспортних засобів"
    (2023) Ліньков, Олег Юрійович; Пильов, Володимир Олександрович
    Роботу сучасного інженера вже неможливо уявити без використання інформаційних технологій та сучасної обчислювальної техніки. Сучасне програмне забезпечення дозволяє охопити єдиною мережею усе підприємство. Кожен відділ має свій сегмент у загальній мережі та вносить свою частку у створення нових виробів, підготовку виробництва та ін.
  • Ескіз
    Публікація
    Методика визначення порогу повзучості матеріалу поршня для оцінки параметричної надійності його бічної поверхні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ліньков, Олег Юрійович; Пильов, Вячеслав Володимирович; Ликов, Сергій Валентинович; Пильов, Володимир Олександрович
    Постійне підвищення питомої потужності двигунів призводить до роботи матеріалів, що утворюють камеру згоряння, на межі їх міцності та зменшення надійності конструкцій двигунів. Передбачення надійної роботи елементів конструкції двигуна стає все більш актуальним і вимагає наявності відповідних методик для такої оцінки. За найбільш показовий елемент камери згоряння взято поршень. Він працює при значних термічних навантаженнях і саме його поверхні можуть працювати на межі призначених показників надійності. Аналіз публікацій показав актуальність поставленої задачі через зафіксовані випадки втрати параметричної надійності поршня з цілого ряду причин. Для забезпечення параметричної надійності бічної поверхні поршня під час проектування необхідно застосовувати додатковий критерій, якій повинен враховувати значення порогу повзучості матеріалу в продовж експлуатації. В роботі відмічена специфічність багатьох матеріалів – незначна тривалість першої стадії повзучості – їх зміцнення. В дослідженні розглянуто схему деформування критичної зони юбки поршня при визначенні порогу повзучості матеріалу за традиційною методикою та при врахуванні факту наявності стадії повзучості початкового зміцнення матеріалу. Встановлено відмінності результатів при врахуванні властивостей незміцненого та зміцненого поршневого алюмінієвого сплаву АК12М2МгН внаслідок повзучості. Показано, що результати досліджень щодо порогу повзучості незміцненого алюмінієвого сплаву слід враховувати в оцінках параметричної надійності бокової поверхні поршнів форсованих за потужністю двигунів. Саме для цієї зони межа повзучості матеріалу найбільше відрізняється для зміцненого і незміцненого матеріалу. Наступний напрям робіт пов'язано з визначенням порогу повзучості інших матеріалів та застосування отриманих даних в критерії параметричної надійності.