Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Публікація Маркетинг відносин. Практикум(ТОВ "Триторія", 2024) Райко, Діана ВалеріївнаПрактикум містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни «Маркетинг відносин». Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, план семінарського заняття, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань і контрольні запитання. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання.Публікація Маркетинг відносин(ТОВ "Триторія", 2024) Райко, Діана ВалеріївнаПідручник присвячено обґрунтуванню й подальшому розвитку теоретичних, методичних положень і методичного забезпечення формування маркетингових відносин, стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислових підприємств з урахуванням впливу на їх розвиток зовнішнього та внутрішнього середовища, а також взаємозв’язку стратегічного менеджменту і стратегічного маркетингу. Обґрунтовано та запропоновано: концепцію маркетингових відносин та стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, стрижнем якої є розвиток маркетингових відносин на прикладі системи «споживач – підприємство – партнер»; підхід до формування маркетингових стратегій підприємства щодо маркетингових відносин, підґрунтям якого є три складові: конкурентоспроможність підприємства, бізнесова привабливість його партнерів щодо співпраці з ним та готовність споживачів до споживання продукції. Дістав подальшого розвитку комплекс методичного забезпечення формування маркетингових стратегій підприємства з урахуванням маркетингу відносин щодо конкурентоспроможності підприємства, бізнесової привабливості партнерів, готовності споживачів. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання.Публікація Цифрові технології в маркетингу – нові можливості для бізнесу(Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, 2023) Дрепін, Іван Миколайович ; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Вплив цифрових технологій на промисловий маркетинг підприємства(2023) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор ВалерійовичПублікація Моделювання поведінки споживачів щодо прийняття рішення з формування маркетингової товарної політики, виробництва та просування товарів підприємства(ТОВ "Триторія", 2023) Райко, Діана ВалеріївнаНадано завдання оцінювання споживацької привабливості товарів, визначено найбільш суттєві чинники впливу на прийняття рішення споживачами щодо придбання товарів, запропоновано економіко-математичні моделі оцінки споживацької привабливості товарів універсального призначення. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання.Публікація Маркетинг як основа стратегічного управління(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Райко, Діана Валеріївна; Ланько, Олена ВасилівнаПублікація Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком(ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Галиця, І. О.; Герасимчук, В. Г.; Жихор, О. Б.; Маслак, Ольга Іванівна; Мельник, Л. Г.; Примак, Т. О.; Прокопенко, О. В.; Решетілова, Т. Б.; Тєлєтов, О. С.; Фролов, С. М.; Яковлєв, Анатолій Іванович; Башук, Т. О.; Бєлявцев, М. І.; Біловодська, О. А.; Божкова, В. В.; Верба, В. А.; Воробйова, Л. Д.; Галиця, О. С.; Герцик, В. А.; Гребешкова, О. М.; Деділова, Т. В.; Джемелінська, Л. В.; Загорна, Т. О.; Зайчук, Т. О.; Звягінцева, О. Б.; Івашова, Н. В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Калюжна, Н. Г.; Карпіщенко, М. Ю.; Квятковська, Л. А.; Ковальчук, С. В.; Коверга, С. В.; Кравець, П. В.; Кринська, Л. І.; Махнуша, С. М.; Мельник, Ю. М.; Нагорний, Євгеній Ігорович; Новошинська, Л. В.; Овєчкіна, О. А.; Олефіренко, О. М.; Павліщук, О. П.; Пересадько, Г. О.; Райко, Діана Валеріївна; Розвод, С. В.; Троян, М. Ю.; Фещенко, О. М.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Школа, В. Ю.; Шевченко, Марина Миколаївна; Гришко, Н. Є.; Євтушенко, Н. О.; Іванова, К. В.; Ільченко, В. М.; Іщенко, С. В.; Ткачова, Надія Петрівна; Янковська, В. А.; Васильєв, В. В.; Васильченко, А. О.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Ніколаєва, В. К.; Пугачова, О. С.; Сагер, Л. Ю.; Яковлева, Г. В.; Крикуненко, Д. О.; Лукаш, С. М.; Радченко, О. В.; Савченко, О. С.У монографії досліджено проблеми і перспективи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку на державному, регіональному рівнях та рівні окремого підприємства. Викладено авторські підходи до розробки методів та інструментів управління інноваційним розвитком підприємств у руслі стратегії інноваційного прориву . Розглянуто інноваційні методи екологічного менеджменту та маркетингу. Для фахівців з інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей ВНЗ.Публікація Інформаційна взаємодія підприємства в процесі маркетингової діяльності(ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2012) Райко, Діана ВалеріївнаНа сьогодні фахівцям з маркетингу необхідно докладати значно більше зусиль для привернення й утримання інтересу споживачів до будь-якого виду товарів чи послуг, тому важливим чинником успішного й ефективного функціонування підприємства стають комунікації. У процесі реалізації комунікацій на ринку виявляється соціальна функція підприємства, яка характеризує внутрішні зв'язки між членами колективу та зовнішні зв'язки між підприємством і потенційними чи реальними споживачами, конкурентами, партнерами й іншими контактними групами. Для ефективного управління цими зв'язками та для їх упорядкування підприємство має враховувати потреби й інтереси суб'єктів системи "споживач – підприємство – партнер". Саме наявність у зазначеній системі комунікаційного зв'язку дозволяє досягти відчутного синергетичного ефекту.Публікація Аналіз перебігу процесів господарювання та маркетингової діяльності машинобудівних підприємств(Харьковский национальный экономический университет, 2011) Ястремська, О. М.; Райко, Діана ВалеріївнаУ галузевій структурі народногосподарського комплексу України ключова роль належить промисловості. Щодо структури промисловості України, то тут найбільшу питому вагу має важка індустрія, яка формує понад 80 % загальної вартості реалізованої промислової продукції, зокрема на машинобудування припадає 12–14 %. Слід зазначити, що машинобудування є провідною галуззю промисловості, оскільки науково-технічний прогрес у всіх сферах народного господарства матеріалізується саме через продукцію машинобудування, особливо таких його пріоритетних галузей, як верстатобудування, електротехнічна й електронна промисловість, виробництво електронно-обчислювальної техніки.Публікація Чинники впливу на розвиток промислового підприємства(Сумський державний університет, 2015) Райко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід МусійовичСистематизовано чинники, що безпосередньо відповідають тим особливостям розвитку промислового підприємства, які раніше не враховувались, з тієї точки зору, що маркетинг є основою розвитку промислового підприємства. Розвиток маркетингової діяльності здійснюється на основі взаємозв'язку між суб'єктами, що забезпечують ефективність життєдіяльності підприємства, інформаційної взаємодії та на основі вирішення існуючих суперечностей, що виникають у процесі взаємодії підприємства з найвпливовішими суб'єктами внутрішнього середовища, а саме - партнерами і споживачами.