Публікація:
Моделювання поведінки споживачів щодо прийняття рішення з формування маркетингової товарної політики, виробництва та просування товарів підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ТОВ "Триторія"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Надано завдання оцінювання споживацької привабливості товарів, визначено найбільш суттєві чинники впливу на прийняття рішення споживачами щодо придбання товарів, запропоновано економіко-математичні моделі оцінки споживацької привабливості товарів універсального призначення. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання.

Опис

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Моделювання поведінки споживачів щодо прийняття рішення з формування маркетингової товарної політики, виробництва та просування товарів підприємства : підручник / Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Суми : Триторія, 2023. – 180 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в