Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінки
    (2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, А. В.; Кролівець, Ігор Валерійович
  • Ескіз
    Публікація
    Етичні аспекти цифрового маркетингу та їх вплив на споживачів та суспільство
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Масалаб, О. В.; Алєксєєв, О. С.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз результатів маркетингових досліджень товарної групи молочних виробів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Тарасенко, І. Ю.; Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
    Приєднання вищих навчальних закладів України до європейського освітнього простору на основі Болонської декларації висуває до них принципово нові вимоги щодо змісту навчання, організації навчального процесу та самостійної роботи, зокрема до форм та методів діагностики якості освіти та професійної підготовки фахівців. Однією з найбільш важливих форм контролю знань та навичок майбутнього фахівця є випускна кваліфікаційна робота (дипломна робота). Підготовка та захист кваліфікаційної дипломної роботи на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти призначена для систематизації та закріплення здобувачем фахових знань і навичок, а також для об’єктивного контролю рівня його компетентностей щодо розв’язання типових завдань організаційної, управлінської, дослідницької, виконавчої та інших видів професійної і соціальної діяльності, які визначені освітньо-професійною програмою «Маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Маркетинг – це галузь діяльності підприємства, що спрямована на дослідження потреб споживачів та їх задоволення найкращими у порівнянні з конкурентами способами. Маркетинг охоплює використання комплексу методів і інструментів, за допомогою яких підприємство вивчає ситуацію на ринку та впливає на ринок. Тому здобувачі, що завершують цикл навчання за освітньо-професійною програмою « Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» першого рівня (бакалавр), повинні добре знати та вміти використовувати маркетинговий інструментарій впливу на попит товарів та послуг, обґрунтовувати маркетингові заходи, що пропонуються, з точок зору досягнення стратегічних цілей організації та підвищення ефективності її функціонування. При виконанні кваліфікаційної (дипломної) роботи здобувач повинен продемонструвати теоретичні знання та практичні навички у розв’язанні завдань дослідження маркетингового середовища та розробки маркетингового комплексу для певної організації (підприємства, установи тощо). Ці методичні вказівки визначають вимоги до змісту, процесу виконання та процедури захисту кваліфікаційної роботи, а також критерії її оцінки. При цьому організація виконання та захисту роботи має забезпечити можливість об’єктивного та прозорого встановлення відповідності підготовки випускника вимогам, які висуває сфера його майбутньої професійної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Райко, Діана Валеріївна; Дорохов, В. А.
  • Ескіз
    Публікація
    Процес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за Канеманом
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Райко, Діана Валеріївна; Мороз, Н. А.
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення поняття інформаційної взаємодії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Барташ, О. В.; Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові комунікації як інструмент інформаційної взаємодії між підприємством, партнерами, споживачами
    (Одеський національний політехнічний університет, 2017) Райко, Діана Валеріївна
    Проаналізовано сутність інтегрованих маркетингових комунікацій, уточнено класифікації видів інформаційної взаємодії за новими ознаками – сутність або характер процесу взаємодії, етапи життєвого циклу взаємовідносин, рівень бізнесової привабливості партнера, рівень готовності споживача і стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами за додатковими ознаками – спрямованість на суб’єкт, вид інформаційного простору, готовність споживача, бізнесова привабливість партнера, проаналізовано й удосконалено класифікації видів витрат на маркетингові комунікації підприємства за додатковими ознаками: спрямованість, бізнесова привабливість партнерів та готовність споживача, вид простору, у якому здійснюється комунікаційна взаємодія. Виконано позиціюонування маркетингових стратегій у тривимірному просторі з визначенням видів, інструментів інформаційної взаємодії, видів витрат.
  • Ескіз
    Публікація
    Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства
    (Сумський державний університет, 2015) Райко, Діана Валеріївна; Лебедєва, Лілія Едуардівна
    Метою цієї статті є створення розгорнутої концептуальної моделі управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства – підприємство необхідно розглядати як відкриту систему та частину системи «споживач-підприємство-партнер», підґрунтям розвитку якої є маркетинг, управління якого повинно складатися із 5 блоків (інформаційний, організаційний, людських ресурсів, планування, оцінки та контролю), що забезпечують виконання маркетингових функцій на підприємстві, яка на відміну від наявних розробок ґрунтується на забезпеченні безперервного зв'язку підприємства з партнерами, споживачами на основі маркетингових партнерських відносин, вирішенні низки практичних проблем ефективного господарювання за рахунок використання сучасних механізмів маркетингу на засадах інтеграції з менеджментом.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Райко, Діана Валеріївна