Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасні інноваційні інтерактивні технології навчання – запорука якісної підготовки з хімії молодших спеціалістів(НТУ "ХПІ", 2015) Резнік, Світлана Миколаївна; Дяченко, Л. Б.Документ Критерії оцінки рівня розвитку умінь та навичок студентів(Миколаївський державний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2008) Резнік, Світлана МиколаївнаУ статті розглядаються критерії оцінки рівня сформованості умінь і навичок студентів під час управлінської підготовки. Особливу увагу приділено аналізу управлінської діяльності для визначення змістовних якісних критеріїв розвитку вмінь студентів.Документ Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі(Класичний приватний університет, 2013) Резнік, Світлана МиколаївнаУ статті проаналізовано проблему використання сучасними викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі. Здійснено кількісну та якісну інтерпретацію результатів анкетування студентів. Зроблено висновок, що загальною тенденцією у ВТНЗ лишається недостатнє використання активних методів навчання викладачами.Документ Сучасна освіта: виклики інформаційного суспільства(НТУ "ХПІ", 2013) Резнік, Світлана МиколаївнаДокумент Організація якісної підготовки менеджерів в умовах другої вищої освіти(Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2011) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Резнік, Світлана МиколаївнаУ статті проаналізовано зміст напрямів професійної підготовки менеджерів. Також розкрито специфіку післядипломної освіти з менеджменту, її мету, принципи та завдання. Досліджено процес організації професійної підготовки менеджерів у системі другої вищої освіти та визначено педагогічні умови, що забезпечать її ефективність.Документ Критерії та рівні розуміння студентами навчального матеріалу(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2010) Резнік, Світлана МиколаївнаПроаналізовано та обґрунтовано критерії розуміння студентами навчального матеріалу (уміння розкрити суть питання, пояснити його іншій людині, здатність робити висновки, перефразувати, структурувати по-своєму, переказувати «своїми словами» навчальний матеріал, уміння його ілюструвати власними прикладами, рисунками та ін.). Відповідно до них визначено чотири рівня розуміння – високий, середній, низькій та дуже низький. Виділено найбільш поширені критерії розуміння: адекватність, повнота (обсяг), глибина, чіткість, обґрунтованість.Документ Формування комунікативної компетентності фахівців у процесі управлінської підготовки(Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, 2009) Бутенко (Солодовник), Тетяна Олександрівна; Резнік, Світлана МиколаївнаУ статті проаналізовано та визначено поняття «спілкування», «комунікація», «комунікативна компетентність», а також розглянуто технологію формування комунікативної компетентності фахівців під час здійснення управлінської підготовки фахівців.Документ Педагогічні умови управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту(НТУ "ХПІ", 2009) Резнік, Світлана МиколаївнаМетою статті є обґрунтування педагогічних умов удосконалення управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту. Визначено, що найбільш значущими педагогічними умовами є рівень мотивації студентів до навчання, реалізація особистісного та діяльністного підходів під час управлінської підготовки, забезпечення розуміння і критичного осмислення магістрами вивчаємого навчального матеріалу.Документ Вибір методів навчання в процесі підготовки магістрів спеціальності "Адміністративний менеджмент"(Донецький національний технічний університет, 2009) Резнік, Світлана МиколаївнаВ статті проаналізовано цілі, мотиви та індивідуальні особливості магістрів адміністративного менеджменту, які мають важливе значення для вибору методів навчання. Обґрунтовано, що найбільш поширеними методами навчання на заняттях мають бути такі активні методи, як бесіда, дискусія, виконання практичних вправ, метод конкретних ситуацій, рольові та ділові ігри.Документ Адміністративний менеджмент: управлінці – у владу!(НТУ "ХПІ", 2009) Резнік, Світлана Миколаївна