Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
148 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Публікація Конкурентні переваги науково-технічної продукції(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПроведене дослідження дозволяє дійти до наступних висновків. Інновацію – у тих промислових підприємств – слід подати як процес та результат розробки, впровадження та комерціалізації підприємством науково-технічного нововведення з метою задоволення потреб самого підприємства та споживачів; інноваційний розвиток є практично єдиним способом досягнення конкурентних переваг промислового підприємства; принципи, яким має відповідати ефективна інноваційна стратегія підприємства – гнучкість та адаптивність, системність, адекватність, ефективність, безперервність; основні конкурентні переваги інноваційного підприємства – підвищення доходів, скорочення питомих витрат, збільшення цінності продукції, підвищення ефективності бізнес-процесівПублікація Особливості формування конкурентних переваг наукової продукції в ФРН(Сумський державний університет, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаВ доповіді доведено, що головним елементом інноваційної політики в ФРН стала політика в галузі досліджень і освіти, діяльність якої полягала насамперед у проведенні передових наукових досліджень та підвищенні якості освіти з метою підвищення інноваційного потенціалу.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Рекламний менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПри вивченні дисципліни увагу здобувачів зосереджено на прийнятті рішень щодо рекламної кампанії в усіх ланках рекламного бізнесу (рекламодавець — рекламна агенція —дослідницькі фірми —споживач), наводяться моделі поведінки споживачів і засоби кількісних (якісних) вимірювань упливу реклами на цільову аудиторію. Матеріал практичних занять пов’язує в єдине ціле концепції рекламного бізнесу, моделі поведінки споживачів, вимірювання результатів показу рекламного звернення та залежні від них рішення стосовно проведення рекламної кампанії, прогнозування її перебігу й дієвості рекламних заходів. Підкреслюється, що рекламний менеджмент розглядається в контексті маркетингу та загальної стратегії фірми-рекламодавця.Публікація Конкурентні переваги науково-технічної продукції як фактор сталого розвитку підприємства(Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Перерва, Олександр ПетровичДоведено, що реалізація інноваційної стратегії забезпечує досягнення конкретних конкурентних переваг, зміст яких детерміновано завданнями, поставленими під час формулювання інноваційної стратегії. Перелік можливих конкурентних переваг вельми великий – від нарощування репутаційного капіталу до підвищення екологічної стійкості функціонування підприємства.Публікація Форми протидії недобросовісній конкуренції в міжнародному бізнес-плануванні(Інтерсервіс, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Олександр ПетровичДоведено, що недобросовісна конкуренція у міжнародному бізнес-плануванні відноситься до ситуацій, коли компанії використовують неправомірні або неетичні методи для отримання переваги на ринку. При цьому представники компанії пропонують товари або послуги за непропорційно низькими цінами, які нижчі, ніж їх вартість, з метою витіснення конкурентів або заволодіння ринком. Займаються розповсюдженням неправдивої чи маніпульованої інформації про продукти чи послуги, щоб здати їх вигідніше для власного бізнесу або зіпсувати репутацію конкурентів.Публікація Теоретичні основи маркетингових ризиків(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Струк, Дмитро М.Публікація Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства(Державний біотехнологічний університет, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Самойлов, Олександр В.Публікація Світові тенденції розвитку рекламних комунікацій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Самойлов, Олександр В.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Ризики рекламного бізнесу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Дмитро М.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Конкурентоспроможність інноваційної продукції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна