Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
80 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до передипломної практики для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. "Готельно-ресторанна справа"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна ОлександрівнаВідповідно до Закону України «Про вищу освіту» та Положення про порядок проведення практичної підготовки здобувачів вищої освіти Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», практика здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою частиною процесу навчання в Університеті. Її спрямовано на закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти під час навчання, набуття й удосконалення практичних навичок і вмінь, визначених освітньою програмою підготовки фахівців за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Метою практики є ознайомлення здобувачів вищої освіти з умовами праці на виробництві, оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці, формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових, виробничих і економічних умовах, набуття досвіду під час виконання фахових завдань. Відповідно до Стандарту вищої освіти України для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 24 «Сфера обслуговування», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» (затверджено та введено в дію наказом Міністерства освіти і науки України від 04.03.2020 № 384) освітніми програмами «Готельно-ресторанна справа» і «Готельно-ресторанний бізнес» у 8 семестрі передбачено виробничу практику в обсязі 6 кредитів ЄКТС.Публікація Методичні рекомендації до виконання та захисту випускної кваліфікаційної роботи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Чайка, Тетяна ОлександрівнаВідповідно до Стандарту вищої освіти України, перший (бакалаврський) рівень, галузь знань 24 Сфера обслуговування, спеціальність 241 Готельно-ресторанна справа (затверджено і введено в дію Наказом Міністерства освіти і науки України від 04.03.2020 № 384), атестація здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти включає публічний захист кваліфікаційної роботи. Випускна кваліфікаційна робота виконується на завершальному етапі навчання здобувачів вищої освіти в Університеті і передбачає: систематизацію, закріплення, розширення теоретичних і практичних знань із освітньої програми та застосування їх при вирішенні конкретних, технічних, економічних, виробничих та інших завдань; розвинення навичок самостійної роботи. Робота студента над бакалаврською темою пов’язана із поглибленим вивченням теорії, зведенням у систему раніше здобутих знань і оновленням їх у процесі практичного вирішення поставленої проблеми, формуванням та розвитком компетентностей самостійного дослідження та експериментування. Підготовка бакалаврської роботи за обраною спеціальністю підвищує наукову ерудицію студента, розширює пізнавальні інтереси, поглиблює теоретичну підготовку майбутнього фахівця. Метою підготовки випускної кваліфікаційної роботи є систематизація, закріплення та поглиблення теоретичних знань, а також виявлення рівня професійно-психологічної готовності майбутнього фахівця щодо практичної діяльності при постановці та вирішенні конкретних завдань. Випускна кваліфікаційна робота повинна містити теоретичну цінність та практичну значущість.Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Методологія і організація наукових досліджень в галузі"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Стригуль, Лариса СтаніславівнаДисципліна спрямована на ознайомлення здобувачів вищої освіти з історією розвитку науки, організаційною структурою науки в Україні та НТУ «ХПІ»; сприяє формуванню навичок здійснення наукових досліджень шляхом загальнонаукових і спеціальних методів пізнання. Мета та цілі дисципліни. – формування теоретичних знань з методології і організації наукових досліджень, оволодіння інструментальними засобами дослідження, отримання, зберігання, обробки інформації та застосовувати їх під час вирішення поставлених завдань. Оволодіння навичками публічних ділових і наукових комунікацій з використанням інформаційних технологій задля вирішення поставлених завдань.Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Методологія і організація наукових досліджень в галузі"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Стригуль, Лариса СтаніславівнаСамостійна робота здобувачів вищої освіти – це організаційно і методично спланована пізнавальна діяльність здобувачів вищої освіти, що здійснюється без прямої допомоги викладачів (але під їх керівництвом і контролем) для досягнення конкретного результату і формування навичок самостійного здобуття та поглиблення знань, умінь і компетентностей. Дисципліна спрямована на ознайомлення здобувачів вищої освіти з історією розвитку науки, організаційною структурою науки в Україні та НТУ «ХПІ»; сприяє формуванню навичок здійснення наукових досліджень шляхом загальнонаукових і спеціальних методів пізнання. Мета та цілі дисципліни. - формування теоретичних знань з методології і організації наукових досліджень, оволодіння інструментальними засобами дослідження, отримання, зберігання, обробки інформації та застосовувати їх під час вирішення поставлених завдань. оволодіння навичками публічних ділових і наукових комунікацій з використанням інформаційних технологій задля вирішення поставлених завдань. Організація самостійної роботи з навчально-методичними матеріалами студентів з дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень в галузі» є однією із важливих складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину, систематизацію та стійкість набутих знань і умінь, та є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом під час позааудиторної навчальної роботи і його творчого застосування в майбутній професійній діяльності.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Методологія і організація наукових досліджень в галузі"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Стригуль, Лариса СтаніславівнаВивчення дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень в галузі» відбувається шляхом розкриття тем на лекціях, закріплення теоретичного матеріалу на практичних заняттях та під час самостійної роботи. На лекційних, практичних заняттях розглядаються найважливіші та найскладніші питання. Решту питань студенти повинні опрацювати самостійно. Отже, вивчення навчальної дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень в галузі» потребує певної самостійної роботи студентів із метою поглиблення знань щодо специфіки науково-дослідної діяльності, її методичного забезпечення, обґрунтування проблеми наукового дослідження, методів наукових узагальнень, презентації результатів наукових досліджень тощо. Це передбачає опрацювання літературних джерел щодо окремих питань, винесених на самостійне опрацювання, а також написання індивідуального навчального завдання та наукових статей за самостійно обраною темою. Вивчення теоретичних положень навчальної дисципліни потребує закріплення на практиці. Теоретична частина дисципліни визначається змістом навчальної програми. На практичних заняттях теоретичні знання закріплюються під час розв’язання завдань. Більш повному засвоєнню матеріалу сприяє самостійна робота студентів із вивчення окремих розділів дисципліни та підготовка до практичних занять. Система контролю якості навчання студентів включає поточний та підсумковий контроль. Поточний контроль проводиться на практичних заняттях для виявлення рівня знань студентів за окремо взятий період часу. Підсумковий контроль здійснюється наприкінці семестру для остаточного визначення рівня знань студентів із викладеної дисципліни.Публікація Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) з дисципліни "Методологія і організація наукових досліджень в галузі"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Стригуль, Лариса СтаніславівнаСучасні інституціональні перетворення в науці як сфері пізнавальної діяльності людини, усвідомлення завдань і функцій науки, критеріїв визнання результатів наукової діяльності обумовлюють необхідність удосконалення та подальшого розвитку процесу наукових досліджень, який забезпечує вироблення наукових знань. Важливим напрямом наукової діяльності є наукові дослідження у вищих навчальних закладах, що формують інтелектуальний потенціал країни, сприяють забезпеченню якісно нового змісту компетентностей сучасних висококваліфікованих фахівців, які є провідниками прогресивних змін у практичній діяльності суб’єктів господарювання. Мета дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень в галузі» – засвоєння майбутніми спеціалістами теоретичних основ та здобуття практичних навичок проведення наукового дослідження. Значна увага при цьому приділяється формуванню у студентів навичок використання методів наукового дослідження. Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) з дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень в галузі» містять перелік тем та завдань для індивідуальної роботи студентів, програму навчальної дисципліни та список джерел інформації. Необхідно відзначити, що структуру методичних вказівок до виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) побудовано зі збереженням принципу взаємозв'язку теоретичного обґрунтування і практичного застосування знань по досліджуваній дисципліні. Також для самостійної роботи студентам рекомендовано відповідну наукову, фахову, нормативно-правову та періодичну літературу.Публікація Методичні рекомендації до виконання та захисту випускної кваліфікаційної роботи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна ЮріївнаВідповідно до Стандарту вищої освіти України, другий (магістерський) рівень, галузь знань 24 Сфера обслуговування, спеціальність 241 Готельно-ресторанна справа (затверджено і введено в дію Наказом Міністерства освіти і науки України від 05.01.2021 № 26), атестація здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи. Кваліфікаційна робота магістра із спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа – це індивідуальне завдання науково-дослідницького та практичного характеру, яке виконує здобувач вищої освіти на завершальному етапі фахової підготовки та є однією з форм виявлення теоретичних і практичних знань, уміння їх застосовувати при розв’язуванні складної задачі або проблеми в сфері готельного та ресторанного бізнесу, що потребує здійснення досліджень та/або інновацій і характеризується комплексністю і невизначеністю умов. Кваліфікаційна робота покликана розкрити науковий потенціал магістра, показати його здібності в організації та проведенні самостійного дослідження, в використанні сучасних методів та підходів при вирішенні проблем у досліджуваній галузі готельно-ресторанного господарства, в виявленні результатів проведених досліджень, їх аргументації та розроблення обґрунтованих рекомендацій та пропозицій. У кваліфікаційній роботі магістра втілюються результати наукових досліджень і досягнення науково-технічного прогресу, впровадження інноваційних технологій у готельному та ресторанному господарстві. Випускна кваліфікаційна робота може носити теоретичний характер. При цьому вона повинна містити фундаментальні дослідження, мати наукову новизну, теоретичну цінність та практичну значущість.Публікація Методичні рекомендації до проходження та захисту дослідницької практики(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Жадан, Тетяна АндріївнаРівень розвитку науки і техніки є визначальним чинником прогресу суспільства, підвищення добробуту громадян, їх духовного та інтелектуального зростання. Успіхи в науці і техніці, створенні нових технологій, потребують міцної освітньої бази, створення наукового та творчого потенціалу країни. Відповідно до законів України ―Про освіту‖, ―Про вищу освіту‖, наказів Міністерства освіти і науки України, на заклади вищої освіти покладена відповідальність у підготовці конкурентоспроможних, висококваліфікованих фахівців, які повинні володіти сучасними інноваційними технологіями та бути підготовленими до вирішення практичних задач в межах своїх фахових компетенцій. Необхідною передумовою підвищення рівня освоєння здобувачами освіти спеціальних знань і сприяння інтенсивності розвитку творчої та професійної самостійності майбутніх фахівців виступає науково-дослідна діяльність студентів. Тому для магістрантів на другому році навчання передбачено проходження дослідницької практики, завдання якої – розвиток компетенцій, пов’язаних з організацією і виконанням науково-дослідних робіт.Публікація Методичні вказівки до передипломної практики для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спец. "Готельно-ресторанна справа"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна ЮріївнаВідповідно до Закону України «Про вищу освіту» та Положення про порядок проведення практичної підготовки здобувачів вищої освіти Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», практика здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою частиною процесу навчання в Університеті. Її спрямовано на закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти під час навчання, набуття й удосконалення практичних навичок і вмінь, визначених освітньою програмою підготовки фахівців за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Метою практики є ознайомлення здобувачів вищої освіти з умовами праці на виробництві, оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці, формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових, виробничих і економічних умовах, набуття досвіду під час виконання фахових завдань. Відповідно до Стандарту вищої освіти України для другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 24 «Сфера обслуговування», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» (затверджено і введено в дію наказом Міністерства освіти і науки України від 05.01.2021 р. № 26), освітньо професійною програмою «Готельно-ресторанний бізнес» у 3 семестрі передбачено передипломну практику в обсязі 15 кредитів ЄКТС.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Фінансово-економічний аналіз в готельно-ресторанному бізнесі"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Стригуль, Лариса СтаніславівнаМатеріали методичних вказівок містять програму дисципліни, поняття і терміни, питання для самоконтролю, перелік теоретичних та практичних завдань самостійної роботи для закріплення матеріалу. Структуру методичних вказівок побудовано зі збереженням принципу взаємозв'язку теоретичного обґрунтування і практичного застосування знань по досліджуваній дисципліні. Окремо приділено увагу контрольним питанням які передбачають можливість проведення самоконтролю студента. Також студентам рекомендовано відповідну наукову, фахову, нормативно-правову і періодичну літературу.